woensdag 30 november 2011

Lieve Sint...


De 'Libelle' koop ik regelmatig...
De artikelen vind ik meestal weinig aan,
ben misschien ook niet helemaal de doelgroep.
Enfin, ik koop 'm toch, want ik word
allltijd blij van de lay-out en de plaatjes!
Zo ook deze Sint-libelle...
Heb er fijn m'n deur mee 'behangen' :-) 


Wat is het toch altijd een leuke tijd he?!
Ik snuffel me een 'k weet niet wat om
leuke kadootjes voor iedereen te 
verzamelen... 

Op m'n werk ben ik onze lieve Sint
minder dankbaar, want de kinders stuiteren
werkelijk tot het plafond.

Maar ach, ook dat hoort er bij en...
binnen niet al te lange tijd keert hij
weer terug naar het zonnige zuiden.

Geniet van alle voorbereidingen,
evt stress ;-) en misschien wel fijne
verrassingen!!


Fijne Avond!

10 opmerkingen:

  1. voor jou het zelfde geniet van deze dagen ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh tof zeg die letters, wow. Geniet van de Sinterklaas tijd en succes met je cadeautjes :-)
    P.s. wat zijn ze leuk hè die masking tapetjes, om blij van te worden.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke manier om je deur op te vrolijken! Geniet van deze drukke, maar ook vooral gezellige tijd.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook GEK op de Libelle (incl. artikelen). Journalistiek gezien is het een GEWELDIGE formule en ik zou ZO graag voor ze werken (Ja, mocht iemand van Libelle dit lezen... dit is een open sollicitatie). De Sint-inspiratie in dit nummer is zo fijn.
    Op dit moment ligt ons hele huis vol cadeaupapier en staan er 3 Word-documenten met rijmen open... pre-Sint stress. Zoalig!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kinderen in de klas zijn nog wel te houden!:D Moets wel wat strenger zijn;)

    Maar ik vind mijzelf te jong om de libelle te lezen...maar dat slaat natuurlijk nergens op!:D hahah Laat mij maar lekker in mijn waan;)

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit keer vind ik de lay-out wel byzonder mooi-soms tuttig en teveel tekst. Ik ben meer van de gave plaatjes en kies ik eerder voor een luxer blad-Flow. Jij ook alvast een leuk Sinterklaasfeest. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook geen Libelle-lezer, maar krijg hem altijd van mijn buurvrouw en vergaap me soms aan de mooie plaatjes en lay outs. deze is ook helemaal leuk!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk hè, de Libelle! Die letters.. :)) Écht een gaaf idee! En wat leuk ook dat je dit alles hebt gebruikt om de deur te pimpen!!
    Gezellig Sinterklaas-avondje ook voor jou, jullie!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zo´n heerlijke tijd! Inderdaad er wordt flink gestuiterd door de kinders Geniet maar o wat genoot ik vanavond toen mijn jongste van net twee vol overgave voor de open haard stond et zingen. Veel plezier deze leuke maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jullie ook heel veel plezier en het is een heeeeerlijke post:-))

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....