dinsdag 29 november 2011

The most wonderfull time of the Year....


Tips en Tops;

- Struin Xenos, Action, Wibra, Big Bazar en ga zo maar door af....
Vind ik zowiezo heerlijk, want je vindt er zoveel fijne knutsel en prul-
spullen.... voor weinig! 

- Knip (bijv.) sterren uit karton en leg deze op een spiegel.
Spuit nepsneeuw op de spiegel en voila...een gezellig resultaat,
zeker met kaarsen ervoor! (de spiegel is daarna moeilijk schoon
te krijgen!)

- Hang bakvormpjes op als decoratie... Mooi kanten lint er omheen.
Leuk voor in de kerstboom! Ik heb ze eerst goud gespoten...


- Veelllll lint, kant etc. Voor één keer mag er veeelll aan de
lamp hangen! Zo leuk om één kleurschema aan te houden, maar veel
verschillende materialen te gebruiken. 


- Appelmoespotjes of ander glaswerk beplakken met stickerkant (Xenos)
en andersoortige kerststickertjes...
Latex er overheen, laten drogen, stickertjes verwijderen é voila!
Met waxinelichtjes erin heelll sfeervol!

- Oude sjaal of trui?! Leuk om je vaas mee in te pakken...
Winters resultaat!


Omdat mijn inspiratie dit jaar wat minimaal is, maar eens
in m'n fotocollectie van vorig jaar gedoken :-).

Misschien brengt het jullie weer op ideetjes en ondertussen
pik ik weer ideetjes bij jullie vandaan... Lang leve het
bloggen! :-)

Fijne dag!!!


P.S. Ik ben ook een Sinterklaas-fan, hoor,
maar met kerstversierseltjes kun je niet vroeg
genoeg beginnen ;-)

10 opmerkingen:

  1. Hoi dames,leuke blog hebben jullie en die spiegeltip vind ik superleuk,ga ik zeker doen!!
    Dankjewel voor de tips !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ideeen!
    De spiegel vind ik heel gezellig staan!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om ideeën op te doen en zo langzamerhand mogen er best wat (kleine) kerstversieringen aangebracht worden ;)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ideetjes, vooral van die spiegel. Ga ik onthouden!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kringloopwinkels liggen ook vól met kerstspullen, allemaal nog best goede spullen ook!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ideetjes, heel sfeervol!
    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke ideetjes weer! En de rest van de avond zing ik kerstliedjes ipv van zie de maan schijnt door de bomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik maar denken dat het gek zou zijn als ik mijn kerstspulletjes al zou neerzetten! Nou als ik tijd heb van de week ga ik het ook neerzetten!

    Leuke ideeën zeg!!

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig! En het is niet eens uitgesproken kerst vind ik. Het is gewoon winter.
    Hoe gaat het verder met jullie? Al aan het getrouwde leven gewend?
    Fijne dag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk jou kerstsfeertje en leuke tips ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....