dinsdag 15 november 2011

Ontdek Zuid-Afrika # 2


'k Heb zooo veel wat ik nog met jullie wil delen
van mijn reis naar het verre zuiden,
maar ja, in deze tijd rond sint en kerst zijn er
ook zoveel andere leuke dingen om over te bloggen.
Dusss...af en toe zullen er wat Zuid-Afrikaanse invloeden
langs komen waaien!

Vandaag Bed and Breakfast 'Autumn Breath'.
Een ontzettend lief stel wat met heel veel zorg en
enthousiasme hun B&B runt. 
's Morgens werden we in de tuin verrast met een
heerlijk Home Made ontbijt!
Echt om te smullen!!!


Het feit dat ik achterlijk veel foto's maakte
vond de vrouw des huizes geweldig, want ze was
er van overtuigd eindelijk iemand getroffen te
hebben die net zoveel foto's als haar maakte! :-)


'Autumn Breath' ligt in het plaatsje Graskop.
Een heel rustig dorpje in een schitterende
omgeving, wat Blyde River Canyon wordt
genoemd. 


Vanuit Pretoria zijn we naar dit gebied gereden...
Onderweg eindeloos veel Jacaranda-trees.
Deze bomen met paarse bloemen staan in oktober
in bloei. We waren er dus precies op het juiste
moment!! 


Wens jullie een baie lekkere dag!!
Hi hi, verder dan dat komt m'n Afrikaans niet, hoor :-)


7 opmerkingen:

  1. ziet er heel mooi uit daar zeg heerlijk om zulke reizen te maken ...fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omgeving daar en die bomen wauw he wat mooi ... onze buren zitten momenteel in Zuid Afrika ik verwacht van hun ook zulke mooie foto's ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Australië zagen wij ook heel veel jacaranda's, echt super. Op nieuwsgierige apen heb ik het niet zo...
    Maar dit lyk my 'n wonderlike reis gewees! (Lang leve mijn studie koloniale en post-koloniale geschiedenis & ontwikkelingssamenwerking! En die bietjie Afriaans dat ek het geleer).
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh... ik zit met open mond te kijken en te lezen.. wat prachtig zeg.. zou er ook wel heen willen!!! Geniet van je foto's!! Lieve groet,Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....