dinsdag 1 november 2011

Over een droom van een verrassing...


Verrassingen zijn leuk...
...erg leuk! 

Verrassing in de vorm van leuke,
originele winkeltjes, gezellige lunchrooms,
gewoon; mooie plekjes...
Daar hou ik van!!!

Ik kan jullie vertellen:
Zuid-Afrika is er volll mee! 

M'n allergrootste verrassing was 
'Le Petite Tarte'

In Kaapstad, om de hoek, bij ons 
hotelletje...



Kom binnen en kijk en geniet
mee in een lunchcafe waar ik wel
in zou willen wonen!!






Alles vers gemaakt, 
heerlijke taarten, quiches 
en broodjes...

Alles met veel zorg bediend
en gepresenteerd...

GENIETEN!!

Heb het er nog niet officieel
met Chrissie over gehad,
maar weet dat ze het ongetwijfeld
met me eens is;
Dit gaan wij ooit doen!!! :-)

...hoop ik...

En dan zijn jullie allemaal
welkom om te komen ontbijten, 
lunchen of wat dan ook in een heel
gezellig huiskamersfeertje...



Mocht je nou per ongeluk 
binnenkort richting Kaapstad gaan...
(Tja, je weet maar nooit...)

Cape Quarter,
72 Waterkant Street
CapeTown


By the Way...
Wat een heerlijke herfstdag!
En...mijn dag kan niet meer stuk,
want er werden net rozen bezorgd
van mijn lief!! :-)

He is the best!!

17 opmerkingen:

  1. Ohh wauw, dat ziet er super uit!
    Gaaf dat je daar bent geweest, heerlijk die herinneringen hè!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig uit!!
    Kan me voorstellen dat je daar graag heen ging!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh het ziet er inderdaad heel gezellig uit en tja ... als je er dan ook nog lekkers hebt :-) dan kan het helemaal niet meer stuk. Gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja zeg wat leuk! En als jullie voor jezelf beginnen dan kom ik en ontbijten, en lunchen, en dineren enne.... mag ik dan ook een nachtje slapen?
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k Zit hier met de tranen in m'n ogen... wat is dit mooi! En dat in Afrika... Wauw!!
    Dit moet wel een heel gafe&leuke&mooie vakantie geweest zijn.. er komen vast nog meer foto's..?! En, geniet van je rozen, wat heerlijk zo'n lief!! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat ziet er echt SUPER gezellig uit hoor net wat je zegt huiskamersfeertje .............

    Fijne avond .... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful shop and that first image , I love that tea cup!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig lunchcafe, leuk dat je ons laat meegenieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige zaak en ik kan me voorstellen dat je daar wel zou willen wonen...of zoals ik dan zou zeggen...mijn bed er neerzetten en heerlijk om je heen gaan kijken naar al dat moois!! Wat een sfeer in dat zaakje en leuk dat je dat gedeeld hebt. En ik begrijp wat je bedoelt met dat je dit ook zelf wel zou willen beginnen ooit.... dit is toch helemaal top?!!
    En nog gefeliciteerd met je trouwdag en fantastische reis.
    Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja zeg !! dat ziet er superrr uit !!....leuk hoor...liefs van mij...enne welkom thuis...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig!!!! Ziet er echt super uit! dat ze dat daar hebben!

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ziet dat er gezellig uit zeg...wat een sfeertje ... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan mij voorstellen dat jullie hebben genoten. Het ziet er super gezellig uit!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er supergezellig uit; heerlijk om zo'n droom te hebben...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan alleen maar zeggen: BOFFERTJE!!! (om de super vakantie en met je lief)
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettende leuke berichten hadden jullie de laatste tijd! Ow en die lunchroom is echt fantastisch! Dat had zou je in 1ste instantie nou niet verwachten in Afrika, maar ja Zuid Afrika is natuurlijk wat anders. Zo te zien is er heerlijk genoten! Ow toevallig ga ik -waarschijnlijk- komend jaar een jaar naar Zuid Afrika, dus dan is het een hele goede tip die lunchroom! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een ervaring en zeker weten dat ik jullie vaste klant word ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....