vrijdag 18 november 2011

Pink High Tea


Om het weekend te beginnen,
een paar fijne foto's van het
vorige weekend...


Leuke ring he?! ...souvenir uit Z-A!


Vorig weekend met m'n zusjes een
High Tea bij Pink Lemon in
'S Hertogenbosch gedaan!!


Het interieur is leuk!!
En...alle zoetigheid (en hartigheid)
was lekker!!
Ook voor workshops en een leuke
webshop ben je hier aan het
juiste adres:


Voor een uitgebreider verslag verwijs
:-)

Nu snel richting een 
verjaardag...
Dit weekend heb ik een
verjaardagenmarathon, net iets
teveel van het goede!

Fijn Weekend!!

8 opmerkingen:

  1. dankje voor de tip jij ook een leuk weekend en veel geluk met je verjaardagen ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er leuk uit! Bedankt voor de tip en een fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja al die verjaardagen achter elkaar kan soms iets te veel zijn .... maar toch wel gezellig ook ..... veel plezier .... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht al.. waar ken ik die foto's van? Heel erg leuk, het was een geslaagde middag zo te zien!
    De ring is super!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such lovely photos!!
    Happy weekend!:)
    Hugs, Janni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaaa ii dacht ook al heej die post heb ik gezien maardan toch anders, heerlijk dat high tea krijg er trek van ;-))
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wait for me I'll be right over......wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grinnik, ik kom dus net bij de blog van je zus vandaan. Hahaha, dus had dit al gezien. Flashback!! ;-) Ziet er heel gezellig uit. Ugh, succes dit weekend (misschien verstuik je je enkel wel en kun je gewoon op de bank met een boek, haha)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....