dinsdag 22 november 2011

Shoppen in het verre zuiden... Z-A #3


Shoppen in de omgeving van 
Kaapstad is heel verrassend...

...Kwam de leukste winkeltjes tegen;
veel woonwinkeltjes, veel vintage
en zelfs Kringloop :-)


Simon's Town is een heel engels
georienteerde plaats met heel veel
originele, gezellige winkeltjes!


Gaaf he?! :-)


Bovenstaande shop had de ideale
combi; wonen, kleding èn een heel
gezellige lunch/koffiecorner in het
midden van de winkel...

Dat concept mag van mij veeell vaker
voorbij komen!


In Swellendam veel schitterende,
historische gebouwen...
En deze zelfs in het roze! :-)
Binnen een allervriendelijkst vrouwtje
met veel mooi antiek en curiosa!


Er is echter één maarrrrr...
Shoppen met in je achterhoofd dat er
maar 20 kilo in je koffer mag valt niet
mee... Dusss, gewoon eindeloos veel
foto's maken!


:-)


In Kalkbay was deze kringloopwinkel
echt TE leuk!! Overigens nog meer
heel leuke boutiekjes te vinden
in deze plaats!! 

Heb hier en daar een paar kleine
dingetjes gekocht (grr..die koffer!!),
maar dat zijn tegelijkertijd ook
de leukste souvenirs! 

Sjonge, m'n vakantie lijkt al 
weer immens lang geleden!
Foto's zijn dan zo fijn!! 

Fijne avond!!

10 opmerkingen:

  1. Ja daar zijn foto's voor he ... herinneringen ophalen van een zo te zien prachtige vakantie

    Fijne avond ....... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt heel goed uit! Wat leuk!

    Heerlijke foto's! ik geniet ervan!

    kus Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke plaatjes, Ik kan me voorstellen dat je af en toe frustie was van hetgeen er maar in je koffer mocht :-) dan zijn foto's idd heel fijn. Lekker nagenieten.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie plaatjes. Thnx 4 sharing. Die ervaring pakt niemand jullie ooit af. Geweldige reis moet dat zijn geweest.
    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's, erg leuk om te zien, ziet er erg Europees uit, had ik niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAANZINNIG!!!!dat is toch wel het laatste wat je daar verwacht zooooo verrassend, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om nog even te genieten van je prachtige foto's, toch jammer dat het niet naast de deur is ;)

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi!! Volgens mij is dit wel een heel bijzondere vakantie geweest! Met veel mooi herinneringen! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik het zo zie, moet ik toch ook maar eens naar dat verre zuiden, want ik geloof dat ik heel veel mis... Maar wat een gave winkels heb je daar gezien en wat een sfeer zit er in die winkeltjes!! Ik kan me voorstellen dat je flink baalde van die 20kilo...aarrgghhh...maar kon je niet gewoon wat laten op sturen??? Kost zeker een vermogen...?? Maar je foto's zijn in ieder geval heel erg mooi! Groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Inderdaad jammer van die gewichtslimiet... Maar een beetje begrenzing is wel zo gezond voor je portemonnee, niet? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....