woensdag 7 december 2011

Hoera....

Hoeraaaa...

de Wit en Bont volger-teller gaat
over de 200!! 

Welkom Coby en Anna...

Het blijft toch een eer al die 
mensen die onze blogjes volgen :-)
Als ik dit aan lieve mensen om me
heen, maar onbekend in blogland,
enthousiast vertel, kijken ze me
enigszins glazig en niet 
begrijpend aan... 
Zucht... Ze zullen het noooooit
snappen! ;-)


Vandaag even als dank twee
snelle Tape-Tips...
...Geplukt van Pinterest!

Bedankt voor alle leuke en lieve
reacties gister!
Ik voel me al weer stukken beter,
Thanx! 
:-)

6 opmerkingen:

  1. hahahha herken dat wel mensen die niets van bloggen weten hebben zoiets van waar heb je het over volgers wie volg wie hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie 200e volger! Fijn dat je je alweer wat beter voelt en bloggen... blijft toch een wereldje op zich ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 200 volgers, gaaf hoor! Haha, ik krijg ook altijd van die glazige blikken als ik vertel over mijn volgers. Mijn zus keek me aan en zei: "wat moet je daar dan mee?" Tja, je snapt dat of je snapt het niet...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk leuk leuk waar halen jullie al dat leuke tape??
    van harte gefeliciteerd met jullie volgers en dat we met zijn alle nog maar van heeeeel veel leuke posts mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....