zaterdag 17 december 2011

Home Sweeeet Home...

Ben vaak zo blij met m'n huisjepluisje...
En zeker nu alles weer 'opgetuigd' is :-)
Hebben jullie dat ook, dat je
thuis komt en zooooo tevreden bent met
je huis?! 

...Ook al zitten er hier en daar kieren,
staat het scheef en komt de wind ook
altijd stiekem een beetje naar binnen...
Of misschien juist daarom?!


M'n lief moet wel een beetje wennen
aan al die damesprulletjes, maar ach,
hij hoeft er niet in te wonen dus 
hij vindt het allemaal nog wel best ;-)

Kop schotel vorige week in de Kringloop
gescoord... lief he?! 

Vanmorgen even in de stad boodschappen
gedaan en op de Markt, naast de ijsbaan,
bij de Koek en Zopie - tent broodje en
warme chocomelk met slagroom op...
Heerrrlijk!!
Het leek net echt winter ;-)


Nu eigenlijk nog wat nuttigs in huis
gaan doen...
Waarom doe ik het alllltijd in de verkeerde
volgorde?! 
Genieten jullie van je weekend?!

Fijn Weekend!!!

13 opmerkingen:

  1. haha, ik heb ook steeds de verkeerde volgorde, eerst leuke dingen dan het huishoudelijke :-)
    Ik vind het heel erg gezellig bij jou, mooie boom ook! Ja, ik ben ook zo blij met mijn huisje, elke keer weer. Verheug me nu al dat ik vanavond lekker in de pyjama op de bank ga zitten chillen :-)
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je helemaal! Wat is het gezellig bij je thuis. Fijn weekend! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat is je huis toch gaaf, weg met akle bkaden die kunnen wat mij betreft hier niet tegen op ik vind het prachtig!!!
    en ik herken het gevoel van thuiskomen heerlijk is dat en heel bevoorrecht,
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat gevoel wel van....ach wat zeuren we toch het is zo lekker in mijn eigen huisje ondanks de kleine mankementjes....Heerlijk!
    Geniet nog van het weekend.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig-helemaal in stijl-met smaak-geniet ervan-mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal super lief uit kan me voorstellen dat je lief zich een beetje te roze gaat voelen hhhahahhaaa wel lache hoor ........

    Fijn weekend ........ groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig hè, vroeg donker, kerstboomlichtjes aan, met een dekentje op de bank: genieten van de leuke spulletjes...
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk! wat ziet het er zalig merry bij je uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een gezelligheid. Het ziet er echt gaaf uit, vooral die deuren met die kerstklokken en tafel ervoor, leuuuk. Dat lijstje van Ikea :-) ik kon 'm ook niet laten liggen voor 1 eurie :-)) Geniet van je huisje en tja, mijn moeder zei vroeger altijd ;eerst het nuttige, dan het nodige en dan het aangename, helaas gaat dat bij mij ook nooit op :-[ maar ach, ik heb er niet zo'n last van.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn hoor om in zo'n gezellig huis thuis te komen!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my goodness you are right your home is sweet sweet sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig gezellig gezellig!!!
    Je hebt echt wel je best gedaan! Ik snap dat je ervan geniet.. heerlijk thuiskomen zo!! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh, vanwege die kieren en gaten zijn wij naar een héél fijn nieuw huis verhuisd een paar jaar geleden. Nu: een héél fijn huis én lekker warm. Mmm. Blij.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....