woensdag 14 december 2011

Kerst-hoekjes!

Wat kersthoekjes op de foto gezet...

Ik ben dol op Masking Tape.. boven m´n `roze hoekje´ hangt een gezellig rendier aan de muur!
Roze en goud vind ik een moooooooie combi!!

In deze stijl passen poezieplaatjes ook goed! Ik heb ze op roze karton geplakt en met een roze draad
in de kersttakken gehangen!



Mijn lijstjesbehang van Eijffinger is inmiddels al een beetje gevuld. Heb wat leuke foto´s opgezocht, allemaal zwart-wit met een toefje roze natuurlijk opgehangen met Masking Tape
( haha... ik heb geen aandelen hoor!! )


Tenslotte... hierbij een stukje van mijn lampjesslinger... Deze is voor de verandering NIET roze, maar grijs-zwart-wit... aangezien mr. A. zoiets toch al heeeeeel bijzonder vind!!! Met deze kleuren is het voor hem nog om aan te zien! ;-) Nou ladies... zo ziet míjn huis er ongeveer uit...
Ben benieuwd naar jullie kersthoekjes!!!

7 opmerkingen:

  1. GAAF!!!!!!!dat rendier waanzinnig toch:-))
    en de poezieplaatjes ik heb er ook een aantal op papier geplakt voor in het kleine boompje ze zijn zo schattig!!
    ik verwerk ze veel in mijn smashbook,
    Leuk om je kersthoekjes te zien ik kan er geen genoeg van krijgen
    XXXIRMA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal, zeker het rendier! Ik ben helemaal getriggerd door je 'masking tape', ik zie dat steeds vaker staan, is dat gewoon gekleurd plakband of iets speciaals? Misschien zet ik het eens op mijn lijstje voor kerst!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk rendier!! Ook leuk wat je er mee hebt gedaan! En wat gaaf hè, dat masking tape.. er zijn ook zoveel kleuren van te koop.. om nooit genoeg van te krijgen.. of te hebben!!
    Genietse,lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kersthoekjes en je lijstjes-behang vind ik helemaal geweldig!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij jou ziet het er ook helemaal gezellig uit! Je lampen slinger is ook hip! Ik vind het wel stoer dat je man het roze accepteert!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dat een echt rendier hoofd? En is masking tape dat soort plakband wat je gebruikt bij schilderen? Hier is dat altijd alleen maar lichtbeige.
    Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....