zondag 11 december 2011

kerst knutsels!!

Voor ik op de bank ga met een super-stapel woontijdschriften ( love it!! )
Nog even wat kerstknutsels verzameld...
Het lijkt me erg leuk om een keer een alternatieve kerstboom te maken... totdat het zover is...
dan zwicht ik toch voor een echte, heerlijk geurende, oke ook naald verliezende ( haha... ) boom.
Maar wie weet, als ik ooit een super groot huis heb, komt dit ergens in een van de vele gangen!! ;-)
Hebben jullie een echte? Of iets alternatiefs??

Plaatjes van Pinterest

9 opmerkingen:

  1. Ben ook al helemaal druk geweest, zo leuk om te doen. Wij zijn voor iets alternatiefs gegaan, kijk hier naar onze kersttakken
    Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorige week zo'n houten kerstboom besteld van sloophout-GEWELDIG-is tie. Mooi vergaan hout. Hout met een verhaal. En verder moet ik aan de slag in huis voor kerst. Morgen komt de boom met 100 paddestoelen erin. Zo doet iederéén het op haar eigen manier. En ik ben heel moeilijk.
    Fijne zondagavond nog toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat kerstgefreubel. Ik ben zelf niet zo van een megaboom, hoewel ik het er altijd prachtig uit vind zien. Zelf doe ik altijd meer met lichtjes en groen, zelfgemaakte meuk en de kids hebben wel een boompje waar ze al hun strijkkralen werkjes in kunnen hangen :-) wij beginnen nu pas een beetje voor de kerst, de kamer is eindelijk af. Nu weer wat meer tijd vrijmaken voor bloggen. Geniet van al jullie voorkerstgenieten en ik heb er het volste vertrouwen in dat dat helemaal leuk gaat worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt het tweede jaar alweer zonder echt groene kerstboom. Het bevalt me goed om alternatieven te gebruiken. Dit jaar een boom van sloophout (zelfgemaakt!) en takken met van alles erin. Zie maar op mijn blog ;-)

    fijne avond!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal gezellig ideeën, maar ook hier staat dit jaar weer een 'gewone' kerstboom, wel een echte ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit jaar voor het eerst alternatief.
    De kroonluchter met ballen en linten versiert.
    Veel kaarsjes en wat kerstgroen op de tafel.
    Eerlijk gezegd vind ik het nog wel kaal en ben ik er nog niet helemaal tevreden mee. We hebbem nog de tijd voor het echt kerst is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de echte en ik zou hem ook niet kunnen missen die geur is uniek maar de knutsels vind ik ook helemaal toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen echte kerstboom in ons huis, maar takken met katjes. Die vind ik zó zoet!!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte!! Zie mijn blog hierover :-)
    Leuke foto's om in kerstsfeer te komen!
    Fijne avond, liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....