donderdag 8 december 2011

Men neme....


Alweer een crea-bea-actie...
Deze tijd van 't jaar kom ik meestal
los :-)
De rest van 't jaar laat soms wat
te wensen over. 

Men neme een lelijke, kitscherige krans
van de Kringloop...
Lint, wol, pompommetjes, bloemetjes etc.
en pimpt het kransje tot een nog
steeds kitscherig, maar vooral een
leuk ding! 
:-)


Nu hangt het fijn te hangen
aan één van m'n deuren...
Kleurt vooral leuk bij m'n behang!


Het huisje maakte ik vorig jaar van
een oud deken... ook een heerlijk
karweitje!


Volgen jullie ook Dottie Angel's
12 day's of joyfullness?!
Vreselijk leuke crea-ideeën.
De hangers heb ik al gemaakt!


Fijne dag ladies!

7 opmerkingen:

  1. ik ga gelijk een kijkje nemen(heb onverwachts een vrije dag mijn dak van de dakkapel is er afgewaait) zo kom ik op een leuke manier mijn dag door en jouw krans helemaal mooi geworden ik houd van de kleuren en je behang, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer! Het zindert momenteel van de leuke crea-inspiratie in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is so cute I love the fun colors...super sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er vrolijk en super crea uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke krans, leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er vrolijk uit! Supermooi gedaan zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....