dinsdag 13 december 2011

Oh Denneboom... Finally!!


Daar staat hij...
Mooi te pronken...


...hij draagt al het moois
en geurt er ondertussen lustig op los!


Er zijn zeeerr weinig dingen 
leuker in huis dan de kerstboom 
optuigen!


Dit jaar rijkelijk laat
(voor mijn doen)


Maar he-le-maal blij met het 
resultaat :-)


Maar 'k ben nog niet klaar hoor...
Ben pas eigenlijk net goed op dreef 
;-)


Ontzettend leuk om bij jullie ook
alle versiersels te zien!!

Nou, ik ga weer verder...

Ciao!!

8 opmerkingen:

  1. Lieflijk! Mijn oog viel meteen op het kerst'balletje' met de strik, te gaaf! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk de kerstboom! En wat een mooie kleurtjes (lekker roze!) (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes heb je in de boom hangen! Succes met de rest...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie boom, perfect gevormd en leuk versierd! heel subtiel, maar daraom net zo mooi! Geniet van het sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooh-ik zie een prachtige echte boom met smaak gevuld maar ik zie ook een mooi grijs schilderij-love it-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Nog bedankt voor je advies.. maar het lukt tot nu toe nog steeds niet.. ik snap er niks van joh! Maar nu ben ik ingelogd via Internet Explorer i.p.v. Google Chrome.. en ik hoop dat 't versturen nu wel gaat lukken!
    Gezellig hè zo'n echte kerstboom!! Genieten!!
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....