woensdag 4 januari 2012

Cypress Cottage....


Het is al weer even geleden dat ik over m'n 
geweldige Zuid-Afrika reis heb geblogd... 
Maar bij het doorscrollen van m'n eindeloze
hoeveelheid foto's (Help!! Wanneer zal m'n fotoboek
ooooit klaar zijn? Nog een goed voornemen!) kom ik
 nog veel blogwaardige foto's tegen :-)

Vandaag.... B&B 'Cypress Cottage' te Swellendam,
in de omgeving van Kaapstad. 
Een droom van een B&B in een heel rustige 
omgeving...
Wij hebben er dan ook onze laatste dagen in
Z-A zeer relaxt doorgebracht! 


De gastheer Etienne is allerhartelijkst en spreekt
een zeer grappige mengelmoes van Afrikaans en 
Hollands, dankzij zijn Hollandse voorouders.


Swellendam is zowiezo een erg mooi plaatsje
met bijna alleen maar historische gebouwen en huizen,
aangezien het één van de eerste stadjes was die
door de Hollanders destijds aan de Kaapse kust is
gebouwd. 

Onze conclusie was dat het een zeer, zeer lekkere 
B&B was, want ja 'leuk', dat kennen ze daar niet...
Wat leuk is, is lekker en dan zijn we lekker leuk
Afrikaans bezig... :-)


P.S. Krijgen jullie nu ook spontaan
vreselijk veel zin in vakantie?! 

7 opmerkingen:

  1. jaaaa ik wil daar ook heen :)! Kind heb je zin om zaterdag te gaan kringlopen, of heb je al plans? Koes Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. btw jullie nieuwe header is AMAZING :D! So cute! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owja, precies wat ik nodig had... zin in vakantie... NOT! Net een nieuwe baan, dus al precies 1,2 vakantiedagen opgebouwd. Kanweljanken... ;-)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja... ik krijg ook spontaam veel zin in vakantie als ik dit zie, super foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heerlijk daar en dat jullie genoten hebben is te zien ....geniet lekker van je foto's.....fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om even weg te dromen bij deze mooie foto's terwijl de storm om het huis raast...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt klein paradijsje...daar zou ik wel een weekje willen verblijven! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....