donderdag 26 januari 2012

Going on 30....


Het is zo ver....
Het moment is daar...
Een grens over...
Nooit meer...
Eindelijk...

30

Voor Chrissie bedoel ik, hoor!
Voor mij duurt 't nog wel een tijdje, wat
een opluchting ;-) Al stelt dat 'tijdje' ook
zeer weinig voor.

Tja, kleine meisjes worden groot...
Kleine vriendinnen worden grote vriendinnen...

Het lijkt me ZO leuk als jullie massaal
Chrissie feliciteren en als je de 30-grens 
al gepasseerd bent, voeg er dan gerust ook een
wijze, fijne, grappige tip bij!
Gewoon doen, ze wordt tenslotte maar één keer

30

Zaterdagmiddag gaan we samen iets heel 
leuk crea-achtigs doen, maar hoe en wat is
nog een verrassing!!! So exciting :-)

Fijne Avond!!

19 opmerkingen:

  1. Hiep hiep hoera voor Chrissie!!! Gefeliciteerd jong bloemke (deze hier word over een paar weken 35)!! Zo erg is het nog niet hoor, een dertiger te zijn!! Geniet er van en voor zaterdag wens ik jullie beide alvast veel plezier!!! :D
    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. happy birthday to you * happy birthday to you * happy birthday * happy birthday * happy birthday to you!!
    hankie pankie shang hai * hankie pankie shang hai * hankie pankie * hankie pankie * hankie pankie shang hai!!
    heppie birthday toe joe * in de wei staat een koe * en die koe zegt i love you * heppie birthday toe joe!!
    Ja, 'k heb kids en die zingen deze verschillende versies ook altijd op school!!
    Maar deze zijn voor Chrissie!!
    Van ♥-e gefeliciteerd met je 30-ste verjaardag!!
    Mijn tip.. Geniet!! van alle mooie dingen in je leven!! Elke dag weer!! En ik hoop dat je heel oud mag worden! Samen met je mannetje!! En natuurlijk ook met Heidie!!
    Fijne&prettige verjaardag!!
    Veel liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proost, Chrissie!! Maak er een mooie avond van!
    En tja, wat is 30.. Ik ben 36 maar voor mijn gevoel maakt het allemaal weinig verschil. Hoogstens dat ik steeds beter snap wie ik ben en wat ik wil.
    Mijn tip; laten zijn wat er is!
    En heel erg genieten van jullie crea-feestje, zaterdag!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht dat we afgesproken dat we het NIET over de grote 3-0 zouden hebben. Gevoelig punt! ;-)
    Nou ja, wijntje dan maar? ;-)
    Gefeliciteerd hoor!!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 30.... dat is hartstikke jong!!! Niks aan het handje, gewoon lekker doorgaan... Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaahhh koesjie koesjie, hahaha nee hoor 'kben maar vier jaartjes ouder. Maare ik vind m'n dertiger jaren leuker dan mijn twintiger jaren. eindelijk ben ik iets zekerder en heb ik iets meer schijt aan alles :-) Ik hoop dat er prachtige jaren voor je aankomen. Hele fijne verjaardag en veel plezier op jullie crea uitje. Ben wel een beetje benieuwd.

    Veel liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He jarige job,
    Van harte gefeliciteerd. 30 is niets mis mee hoor ; )
    Sterker nog er staan weer andere dingen op je wachten. Al het goeds en beste voor jou.
    Een hele fijne dag en geniet er van!

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat!!! En nog vele jaren en er komen nog heel veel leuke jaren, let maar op..leeftijd speelt geen rol,hahaha..Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefelicitaaaaart!! Geniet er van en ik ben heeeel benieuwd wat jullie zaterdag gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chrissie van harte GEFELICITEERD!!!! Veel plezier zaterdag!!! ♥ Dinaz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van Harte gefeliciteerd Chrissie en een fijne dag zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er is er één jarig, hoera, hoera
    dat kun je wel zien: dat is zij.
    Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja
    en daarom zingen wij blij.

    Zij leve lang hoera, hoera
    zij leve lang hoera
    zij leve lang hoera, hoera
    zij leve lang hoera!!


    van harte meis
    XXXIrma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hieperdepiep Hoera Hoera .... van harte Crissie en 30 wat is dat nou amper droog achter je oren ... nee dan ik afgelopen juli 50 geworden en dat ging prima hoor gewoon rustig in en uit blijven ademen dan komt alles goed .... een hele fijne dag toegewenst ........ groetsssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van Harte Chrissie en een hele gezellige morgen! Oh jee....een wijze tip als 40 plusser........ik zou het echt niet weten :-)

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Ik wens jullie alvast heel veel plezier voor morgen, ben wel heel nieuwsgierig wat jullie gaan doen ;)

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk gefeliciteerd Chrissie!!
    En wat heerlijk nog om zo jong te zijn, dus maak je vooral niet druk, geniet van het leven, de liefde, het bloggen en van je lieve vrienden en familie, want dat is het belangrijkste in het leven. En een goeie tip?... Ach, of je nu 30 of 47 (slik!) wordt, sommige gevoelens of ideeen over dingen veranderen niet en horen nou eenmaal bij je karakter, dus lekker accepteren en vooral veel genieten!! Groetjes en ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt gehad. Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi, wat een mooie blog hebben jullie zeg! Dank voor je berichtje op mijn blog (kersjes) ...en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!! ...ik ga jullie in ieder geval volgen! Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....