zondag 8 januari 2012

Heel veel leuks...

Studio Ditte...


Wij zijn behoorlijk fan van Studio Ditte,
maar dat wisten jullie misschien al wel ;-).
Ze hebben ge-wel-dig behang, maar nu
kwam ik er achter dat ze ook dekbedovertrekken
hebben en nog veeeelll meer leuks!
Ik vind beide overtrekken echt helemaal
GE-WEL-DIG!!

Maar er volgt nog meer...
Leuke kadozakjes...
TE leuk!
...Schriften met de welbekende
allerleukste printjes!
...En stickers!
Vooral de knoopjes en bordjes
lijken me heeelll erg leuk om 
kaartjes en kadootjes op te 
leuken!


Ik word er niet voor betaald,
maar dit is toch een aardig staaltje
'reclame maken' :-)

Fijne dag verder!!

8 opmerkingen:

  1. Goede smaak-girls. Heb toevallig vorige week de kadozakjes besteld voor mijn haarspeldjes e.d. Super gave print-en vooral ook de knoopjes. Mooie zondag nog-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè die behangetjes, wel lekker duur. Helemaal top die stickers, had ik nog niet gezien en dat moet dan toch wel weer te betalen zijn. goeie tip zeg, hebbe hebbe ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, wist ik ook niet dat ze dekbedovertrekken en andere leuke accessoires hadden! Meteen even kijken.

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die stickers superleuk!! Het dekbed met vogelhuisjesprint staat nu ook op mijn lijstje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa! In de 101 woonideeën worden ze ook regelmatig geplugd. Oh zo leuk!! Maar echt niet goedkoop, een tweede baan dan maar? ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal erg leuk uit; ga snel een kijkje nemen!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....