zaterdag 14 januari 2012

It's all in the details...


Detailfoto's... I loooove it!
Kan met m'n camera eindeloos blijven
klikken!

Bizzy @ Home bedacht een challenge 
'It's all in the details'

Nou, meedoen natuurlijk!!! 


Zoals jullie zien voert roze voor de verandering
de boventoon :-).
Maar de kleurencombi groen (die van de bovenste
foto) en roze blijf ik het aller, allermooist vinden!
Stiekem komt er steeds meer groen in m'n huis
en in m'n garderobe ook trouwens :-)
Daar binnenkort meer over...

Ga voor veel meer foto's naar

Fijn weekend!!!!

P.S. Ik doe dit weekend een verjaardagenmarathon...
5 stuks! Niet normaal gewoon... 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verzameling detailfoto's zo bij elkaar!
    Leuk dat je meedoet!
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, helemaal wit en bont, leuk!! Succes met je marathon, straks kun je geen taart meer zien :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie detailfoto's én leuke kopjes!

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeiii die kopjes, hoe leuk! Die zijn wel een close-up waard... Mooie foto's!
    Trouwens, ik vind jullie blog helemaal leuk.
    Als je t leuk vindt, neem ook eens een kijkje op mijn blog; frisse rommel. Ik ben net begonnen en moet het allemaal nog een beetje ontdekken, maar ik heb er al veel pret van..
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te leuk! Groen en roze.... ik hou er ook zo van!!! Fijne avond. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....