maandag 30 januari 2012

Kaartje2Go...


Ik ben fan van Kaartje2Go...

Even snel een kaartje maken...
Ik maak meestal een collage in Picasa
met keuze uit m'n grooote voorraad
plaatjes of natuurlijk met wat leuke
foto's. 

Collage uploaden naar Kaartje2Go
en hoppakee, een persoonlijk en gezellig
kaartje die kwalitatief ook erg mooi wordt
afgedrukt en thuisbezorgd. 


Vanaf vandaag kun je ook je kaartjes
'beschrijven' met je eigen handschrift.
Je hebt hiervoor wel een scanner nodig...
Je kunt dus je eigen handschrift opslaan
als lettertype...hoe leuk is dat!


Ga snel voor meer info naar de 


...Wat gaat er nu boven een kaartje,
bezorgd door de postbode, 
in je eigen brievenbus...

Weinig hoor! 
Ik vind het in ieder geval TE leuk!

11 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg ga even kijken ....bedank voor de tip ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dat is leuk!! Zelf kaarten maken = heeerlijk om te doen!! Ik doe het regelmatig.. heb ik heel veel ouwe flairs, libelles. margrieten enzovoort!! Maar dit vind ik ook leuk; 'k ga eens op die site kijken! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou idd leuk zeg, wie weet ga ik het ook eens proberen, Af en toe wel eens makkelijk, hoewel er natuurlijk niks boven een zelfgemaakt kaartje gaat :-)
    Maarja soms die je enorm je best en dan geef je het aan de persoon waarvoor het bedoeld is en dan zie je even later diens kinderen het kaartje verkreukelen :-( heb ik wel eens gehad haha, bij zo'n kaartje zou ik dat dan weer minder 'voelen' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are amazing collages .....color, happy color!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da natuurlijk erg leuk dat je, je handschrift kan scannen :D
    En zo'n collage kaart is ook een leuk idee !!
    Zelf vind ik post Fijn!
    Moet zeggen dat het er bij blijft vaak :( vind ik wel jammer....

    Dank voor de tip....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk !! dankjewel voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor deze leuke tip; de eerste kaart is inmiddels gemaakt en verstuurd!

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, dat ziet er leuk uit. Ik ga snel even kijken.
    Bedankt voor de tip.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, ik ga eens kijken op de site, bedankt voor de tip! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te cool! Had er al eens van gehoord ja, nu de daad maar eens bij het woord voegen... Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....