zaterdag 7 januari 2012

Kerstvrij...

Het huis is weer kerstvrij...

Gisteren bij het tuincentrum bollen gehaald en vandaag lekker
schoonmaken en de boel opfleuren met tulpen en bolletjes.
Ook gezellig en het ruikt heerlijk!!!
Er blijven meestal nog wel wat dingen staan die eigenlijk bij de
kerstversieringen ´horen´maar die ik nog leuk vind.
Zoals deze hanger van RM en dit lieve huisje.
Staat zo gezellig met een kaarsje erin... moet kunnen toch!!
En wat vinden jullie van het kopje, echt kringloop, echt Mosa.
En dat voor 1,50!! ( loooooove kringlopen!! )
Fijne dag!!


9 opmerkingen:

  1. krijg spontaan ook zin om verse bloemen en bollen in huis te halen! Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker voorjaarsachtig al...gezellig en fleurig!! Het kopje is een gave vondst zeg!
    En het huisje...waarom zou het niet kunnen, wat mij betreft kan dat de hele winter staan...
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ben blij dat ik niet de enige ben die stiekem wat kerstspulletjes laat staan zoals inderdaad een huisje met theelichtje! Het kopje is enig, I love kringloop too!!!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch wel weer lekker hé.. alle kerstspulletjes weer in dozen enzo.. Bij ons hier is ook (bijna..;)) alles weer weg. En ja dan het voorjaar weer in huis!! Ook weer heerlijk!!
    Maar.. ik wens jullie ook nog een heel gelukkig&gezond nieuw jaar toe!!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die voorjaarsbloemetjes en je kringloopvondst is super; helemaal zo gevuld met een bolletje!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker he? alles weer schoon en verse bloemen!
    Maar een beetje kerst heb ik stiekem ook nog hoor,ik heb een boog in de kamer met kerstlampjes die ik altijd nog een paar weken laat zitten,anders vind ik het direct zo saai!
    Kopje is prachtig!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful items.....I love your fresh flowers I need them more than ever in January to beet the blues!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker hè, zo'n begin van het nieuwe jaar!Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi! So beautiful pictures! Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....