maandag 23 januari 2012

Snelle DIY


Stempels...
Ik kom ze regelmatig tegen op blogs
of in tijdschriften, leuk!
Het allerleukste is om het dan ergens
heel goedkopie op de kop te tikken.
Een probeersetje bij de Action gekocht en
gekleurde inkt bij de Witte Boekenmarkt.

Aan de slag...


Uiteraard masking tape erbij,
voor een snel en gezellig resultaat!
Maar ook bewerkt plakband van de Action,
Hema en Wibra is prrrima :-).


É voilà... 
Snelle DIY-projectjes zijn mijn
allergrootste favorieten.
Nou, dit is er zeker één! 


En met deze pot volll plakbare
tapejes, plakbandjes, kantjes en
lintjes zijn er nog heelll veel
variaties mogelijk :-)


Heb een maand vol verjaardagen en een
zelfgemaakt kaartje bij een kadootje
is altijd leuk...

Stempels en tape... 
Ik zeg; DOEN! 


Fijne avond!!

5 opmerkingen:

  1. Owhh jah wat zijn ze onweerstaanbaar hè, die tapetjes. Ik heb ook al een PAAR (met hoofdletters gjigji) rolletjes. Heerlijk en idd leuk voor van die snelle kaartjes die de boel lekker opfleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik sluit me aan bij bovenstaande blogster!! (met nadruk op ster ;))
    oeps.. als ik masking tape zie.. moet ik me inhouden om nog niet meer te kopen.. in zo veel mogelijk kleurtjes!! en ja, dat inhouden lukt zeker niet altijd ;))
    plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ben ook al helemaal verslaafd aan de maskingtape en stempelen, ziet grappig uit met die gekleurde inkt die moet ik nog gaan halen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik moet toch eens op zoek naar die prachtige rolletjes tape!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....