zondag 29 januari 2012

Surprise!!!!


Tja, die workshop hè...
Jullie zijn natuurlijk reuze benieuwd
hoe die is verlopen!
Hi hi, ik moet bekennen dat ik heb gelogen...
Er was geen workshop! Maar door het zelfs
op de blog te noemen leek het NOG echter
en 't heeft er vast aan bijgedragen dat Chrissie
er nog harder in geloofde...
:-)

We hebben met vriendinnen een High Tea
gedaan @ my place!
Het was totally surprise, zo leuk! 

's Ochtends lekker lopen tutten om m'n huis
High-Tea-waardig te maken...
Dat is meer aan mij besteed dan bakken,
want m'n Carrot cake is grandioos mislukt! :-(


Dit keer geen rozen, maar bolletjes
bij de High Tea...


Van de week geprobeerd om zelf
pompoms te maken, maar dat lukte niet
naar m'n zin dus besteld bij 
Vreselijk veel leuke dingen daar...


In Zuid-Afrika kocht ik deze krijtbord-
theepotjes met een knijpertje er achter...
Gister kon ik ze leuk op deze manier gebruiken!


Het werd helemaal leuk toen we al onze
lekkernijen uit konden stallen, mmmm...
De slinger is van de Hema...


Hier is Chrissie (rechts) al weer
enigszins bijgekomen van de verrassing :-)

Ben helemaal vergeten foto's te maken
van allll die gezellige kop en schotels
die we gebruikt hebben...

Nou ladies, jullie zijn weer op de 
hoogte, vergeef me m'n leugen en
een heeelll fijn weekend verder!

Ik stort me nog even op de restjes...
jum, jum... ;-)

14 opmerkingen:

  1. Ooooeeeeh, ziet er super gezellig uit! Een surprise zal het vast en zeker geweest zijn...
    Enne psikhouvanjou, ik ben groot fan ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, je leugen is vergeven, wat een leuke high-tea, alles zo mooi versierd en lekker dingen... veel plezier met nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh het ziet er allemaal supergezellig uit en natuurlijk ook heeeel lekker :-) Wat is het toch heerlijk hè om vriendinnen te hebben waar je lekker zulke dingen mee en voor kan doen enne ... bof jij ff met die restjes ;-)

    Geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gezellig is dat vast geweest. En je hebt je flink uitgesloofd, mooi hoor, de versiering en aankleding!! :D
    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach soms moet een leugentje kunnen hahahhah ziet er heerlijk uit en begrijp dat jullie lekker hebben genoten .....geniet jij nog even van de restjes een hele fijne zondag ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor allemaal die verschillende theepotjes bij elkaar!
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er keigezellig uit! enne leugentjes om bestwil dat zijn geen leugentjes ;)

    snoepse!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi! een leugentje om best wil!!! Ziet er echt super gezellig uit!

    Wat boft Chrissie toch met zo'n leuke vriendin!:D heeft die leuke vriendin van chrissie niet toevallig een leuk zussie die mijn leuke vriendin wil zijn!?? whahah

    Hele fijne werk week jullie beide!:D

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat een grap, maar wel een leuke leugentje wat je door al dit lekkers toch weer snel vergeet:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leugentje om bestwil ;) Wat een superleuke verassing, je foto's zien er gezellig uit!

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn de betere verrassingen, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg!! Ik heb echt een killer recept voor carrot cacke, mocht je interesse hebben: stuur me even een mailtje (hij is namelijk ontzettend fool-proof en heul lekker).
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De krijtbord theepotjes zijn mijn favoriet...mocht het een troost zijn, ik kan ook geen taarten bakken. We kunnen ook niet goed zijn in alles hé? Geniet van de winterse week die eraan komt! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh...leeekker!! En ook zo gezellig zoals 't er uit ziet!!! Super je best gedaan hoor, heeerlijk zo'n feestje!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....