maandag 16 januari 2012

Verzamelen...


Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je soort van
per ongelijk ineens
iets lijkt te verzamelen?

Zo heb ik half onbewust (helemaal klinkt 
zo ongeloofwaardig ;-)) groene glaasjes
en vaasjes verzameld.

Ik heb een lichtelijke obsessie
voor Smaragd of Jade Groen, I looove it!
M'n muur in de woonkamer werd jaren geleden
die kleur, maar inmiddels verzamel ik
ALLES wat die kleur heeft, 
zelfs m'n kledingkast (het is dit seizoen
eindelijk 'IN') is redelijk groen :-)


En het grappige is...
Het begon met een bordje van 'Gouds Plateel'
wat die kleur had. Met dat bordje ben ik
ooit naar de verfwinkel gegaan en daar 
mengden ze mooi die kleur voor op m'n muur!

Minder grappig is dat het bordje een paar weken 
geleden kapot is gevallen... 
Het ligt nog in scherven
op m'n kast in de keuken, onderweg naar de
kliko... Het ligt er nog steeds, mezelf kennende 
ligt het er nog wel even... ;-) 
Daar ben ik vreselijk mutsig in!



Ladies, fijne avond!

12 opmerkingen:

  1. Mooie verzameling, prachtige foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ik zal je vertellen dat ik ook zo'n verzameling heb. Express gekocht omdat ik net als jij van groen houd. Die verzameling staat bij mij ook op een van de tafeltjes. Op een roze bord met lieflijke bloempjes, ik hou ervan. Fijne avond meid. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha..heel herkenbaar! Onbewust iets heel leuks verzamelen. Super...maar gooi die scherven niet weg!! Maak er anders een mooi moziek van op een kanvas lijstje of op een bloemenpot met de scherven, dan heb je nog wat aan..jouw kleur!Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeerlijke plaatjes :-) en groen is hier samen met rose ook al heel lang favoriet, wel leuk groen dan natuurlijk enne plak je scherven in bordjes vorm op een vierkant plaatje hout en stempel erboven 'scherven brengen geluk' wie weet werkt het echt :-)))

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geweldige ideeën voor mijn scherven-bordje!! Hij gaat niet de kliko in...hollee, hollee! :-)

      Liefs, Heidi

      Verwijderen
  5. Hoi, mooi hoor, je verzameling groene glaasjes. Ziet er super uit!
    Ik ben net zo met scherven van mooie bordjes en kopjes. Kan het niet weggooien! Daarom heb ik een grote glazen pot en daar stop ik ze in. Kan ik ze toch bewaren en het staat nog leuk ook!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die kleur heb ik ook zoveel, ben er gek op.
    Echt balen van je bordje! Grrrr. Misschien kom je hem ooit weer eens tegen???
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je scherven!!
    Mooi.. al dat groen!!!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey ladies van wit & bont ,ik wil even laten weten hoe leuk ik jullie blog vind en tevens ook een vraagje stellen ,in welk programma maken jullie je fotocollages's want ik vind ze zo moooooiiiii,
    Liefs Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. scherven brengen geluk hahhah ...leuk hoor je verzameling...voelt lekker ,voorjaars fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor een verzameling én een goed excuus om geregeld een bezoekje aan kringloop/rommelmarkt te brengen!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your home and these bottles are so pretty....what a great display!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....