zondag 19 februari 2012

101 wonen!!

Tja... meestal is het heeeeeel leuk om samen een blog te doen,
heel soms is het lastig! :-)
Zo heb ik gisteren de 101 wonen is heerlijk in bad liggen lezen
(inspiratie-momentje...haha... )
en wilde ik nu een ode aan dit maart nummer wijden,
maar ik zie dat Heidi me gisteren al voor is geweest.
Nou ja, dubbelop dan maar!!
Het artikel van Eline Pellinkhof vond ik geweldig!!
Zij maakt met verf prachtige figuren in kruissteekjes
op de wand. Heb vroeger eindeloos met ministeck
schilderijen gemaakt, en ben gelijk die boekjes op gaan zoeken... inspiratie!!!
Nu mr. A nog overtuigen dat ons huis écht NIET af is zonder zo'n prachtige roos...
tja... bij Eline staat er niet bij hoe je dat doet!! :-)

Ook leuk, en vrij easy te maken...
Deze 'knopen'van klei!

uit de 101 wonen van Maart, gemaakt door Eline Pellinkhof

Fijne, knutselvolle zondag!!



5 opmerkingen:

  1. Hallo Dames, dank voor dit leuke stukje! De roos op de muur kan je heel makkelijk maken met behulp van mijn kruissteek sjabloon. In de At Home van maart staat hij ook, in groentinten. Kijk maar eens hier: http://elinepellinkhof.blogspot.com/2012/02/mijn-kruissteek-roos-in-de-at-home.html

    XX Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jullie genomineerd voor een award, volg de link en de regels in het Award-blogje, veel plezier!

    http://mimilovesmimi.blogspot.com/2012/02/ive-won-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk wat een geweldig nummer he? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inspiratie foto's zijn altijd goed! Ministeck... ook ik heb daar uren mee gespeeld en nu dochterlief.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is inderdaad erg mooi! Inspiratie foto's zijn altijd erg mooien zoals jullie blog! Ik heb ook vroeger veel met ministeck gespeeld, en nu hoorde ik dat iemand de borduur patronen van Eline met strijkkraaltjes maakt. Vond ik zelf ook een leuk idee!
    Fijne dag! Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....