woensdag 22 februari 2012

behangen...

En weeeeer een blog berichtje over behangen!!
Ik geneer me bijvoorbaat al!! ;-)
Maar goed, ik ben dus aan t klussen geslagen op de slaapkamer.
Moest mr A. beloven geen bloemetjes-hartjes-stipjes op de muur te doen...
Ben schoorvoetend accoord gegaan! haha...
Maar nu een heel leuk behangetje gekocht van de VT wonen collectie, Woodland.
Ik kon geen leuker plaatje vinden op internet dan deze...
Maar zodra het klaar is komt er natuurlijk een foto van ons project!!

Net alles netjes geplamuurd, morgen verven en dan hopelijk volgende week behangen!
Hou jullie op de hoogte!!
n Fijne avond!

8 opmerkingen:

  1. Leuk die nieuwe projectjes, toch?! En volgens mij is dat wel een fijn behangetje! Succes en ik ben benieuwd naar de foto's! :D
    Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Hier krijg ik de bloemetjes er ook niet door hoor, haha, gaat manlief ook net iets te ver. Maar dit is een mooi compromis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heeeel benieuwd naar het resultaat :-) Wat dat betreft ben ik echt een bevoorrecht mens, ik heb echt een hele stoere vent maar in huis mag ik totaal mijn gang gaan met kleuren, spulletjes en meuk en dat doe ik dus ook volop :-)
    Maar ach, heej, lang leve de masking tapetjes en leuke plaatjes :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Behangen, daar waag ik me niet aan, maar ik heb gelukkig een moeder die het heel goed kan, dus ik zit ook te denken aan een leuk hoekje met een vintage behangetje.. Ik ben i.d.d. ook benieuwd naar het resultaat van jullie behangproject!!

    groetjes, Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd! Jammer dat je geen stippen en bloemen mocht van MR A, strenge MR A heb jij!:P hahaha Het wordt vast wel heel mooi! Ik ben benieuwd!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Behang is super! Wij hebben dit zelf langs de trap omhoog, hoeveel mensen er al aan gevoeld hebbben... "He' dacht dat het echt hout was.." Geweldig!
    Succes met de klus, ik heb samen met mijn schoonmoeder behangen..dus gaat zeker lukken!
    Leuk weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great wide open space I love the chair the wall everything!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi behang! Ben benieuwd naar het resultaat!

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....