zondag 12 februari 2012

De eerste ranonkels...

Vrijdag en zaterdag met mr. A naar Haarlem geweest.
Wat een leuke stad!! Wel bere koud, maar overal zijn gezellig
koffie zaakjes waar we elke keer konden opwarmen.
Geshopt ( leeeeeeeeeeeeuke winkels! ), de prachtige kerk
bekeken en naar het Corrie ten Boom huis geweest, indrukwekkend!!
s Middags een lief boeketje voor me zelf gehaald, met brem en
eucalyptus ( ruikt zo lekker ) anemonen én ranonkels!
Mijn favoriet in het voorjaar!!
Dan is het ook wel weer heerlijk om thuis te zijn...
Of klinkt dat erg huismu(t)serig??

10 opmerkingen:

  1. Duidelijk een fijn weekend gehad, wat fijn!! Yay voor voorjaar, ben er nu ook wel zwaar aan toe. En wat betreft dat huismus(t)erig: dat is toch het fijnste wat er is?! Je thuis op je allergemakst voelen, heeeerlijk. Fijne zondag! Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van mutserig. ik zit heerlijk comfortabel op de bank te mutsen... hihihi. Fijne zondag nog. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boeketje en wat een mooi behang heb je!

    Fijne zondag verder!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mutserig haha! En zo ga ik ook altijd graag naar huis, lekker warm en gezellig! Prachtig boeket!
    lieve groet,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat is mutserig...ik ben ook graag thuis (heel erg graag) en dus een enorme muts! ;)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig boeket, Haarlem is toch wel een hele leuke stad om te winkelen!


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een weekend weg en dan THUIS-komen; heerlijk toch! Mooi boeketje, zelf ben ik ook gek op ranonkels.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig boeket inderdaad, waaw! Nee, niks kneuterig... ik hou ook altijd van thuiskomen, fijn toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is Haarlem heerlijk hè. Vorig weekend ben ik er met mijn mannetje een nachtje geweest. Ik moet wel zeggen dat ik het in het voorjaar en zomer helemaal een gave stad vind maar er blijft ook nog genoeg leuks over in de winter. Ben je ook nog bij Sjakie's geweest? Kijk je ook echt je ogen uit vind ik en op de markt daar hebben ze zulke gave bloemen, weer heel anders dan hier, ik had er ook bossen rankonkels gekocht maar ze beginnen nu echt een beetje triest te worden :-) enne we hebben het hartstikke leuk gehad, m'n zusjes hebben hier geslapen om op de kids te passen dus allemaal prima geregeld maar na twee dagjes vind ik het ook weer heeeeerlijk om thuis te zijn, hoe mutserig ook :-)


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, I haven't visited for ages, and I love all your photographs,especially the china ones! so beautiful, Becca xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....