dinsdag 21 februari 2012

Home Sweet Sunny Home...


Vrije dag... en de zon schijnt!
Dan MOET ik altijd even met m'n 
camera door de kamer :-)

Bolletjes in huis...ik krijg er 
geen genoeg van! 
Het meest heerlijke vind ik eigenlijk
dat er gewoon NIKS mis kan gaan!
De bloemist drukte me van 't weekend
nog eens op het hart; 'Geen water geven
he?!', 'Neeee, natuuurrrlijk niet', jubel
ik dan bijna! 
Als ze namelijk WEL water of wat dan ook
nodig zouden hebben, zouden ze er ws heel
wat minder gezellig bij staan bij mij! 

Er hangen nu zelfs witte druifjes voor het
raam, in een emaille theepotje :-)


Een doorkijkje door de pompom's heen :-)


En nog wat lieve dingetjes;
de bloembolletjes kreeg ik pas van een
vriendin, zomaar...
Het vreselijk gezellige kaartje is 
van Chrissie, om me er aan te herinneren,
dat ik werkelijk bijna 30 word ;-)
en het kussentje (H&M) ook zomaar van een
vriendin gekregen...
Looove those things!

Ladies, enjoy your day!!!

9 opmerkingen:

  1. Wat is het altijd gezellig bij jou met die frisse pasteltinten. Mijn oog viel gelijk op het fietskussentje, leuk!! Oeps wist niet dat je bollen geen water mocht geven, weer wat geleerd, haha.
    Fijne vrije dag!
    Liefs Carolien (ff illegaal vanaf het werk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid en wat een superleuk idee de druifjes in de emaille pot!

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk heerlijk, wat een gezelligheid :-) Fijn hè, die bolletjes. Wat is dat kussen van de H&M leuk, ze hebben er trouwens nog meer, allemaal leuk. Geniet.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk jou dag is helemaal goed zie ik ziet er heel sfeervol uit geniet nog lekker door dag is nog lang niet om ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet vind ik het roze tafeltje en stoeltje! En het behangetje. Geweldige kiekjes. En 30 worden vond ik ook zo afschrikwekkend en nu denk ik was ik maar weer 30;-)
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's & een sfeervol optrekje heb je.. Ja niets leuker dan dagje vrij en rommelen in je huisje... heerlijk genieten dus...

    groetjes, Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een heerlijk vrolijk huis!!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig is het bij je!
    Ik ben ook zo gek op al die bolletjes, blauwe druifjes, narcissen... heerlijk!
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....