woensdag 22 februari 2012

Kant, kant en nog eens kant...

Ode aan Kant...

Plaatjes via Pinterest

Ik hou van kant, heel veel, heel, heel,
heel veel...

Daarom vandaag een 'kanten' blogje :-)


Ik hou van kant op vele manieren...
...als kastrandje, met name op de planken
waar je servies staat!
...papieren taartkantrondjes (of hoe je 't ook
wilt noemen ;-)), waar je op veeele wijze mee
kunt knutselen!
...wit of crème kant gecombineerd met een spijkerbroek!
...jurk van kant (zoals Chrissie d'r trouwjurk)
...wit dekbedovertrek afgewerkt met kant!
...ouderwetse kanten kleedjes, waar je ook weer
eindeloos mee kunt knutselen en stylen!
...en er is vast nog veel meer, maar m'n inspiratie
is even op. 

Oh ja, voor mij geldt; ten allen tijde (!);
Kant ZONDER glitters!
:-)

Wisten jullie dat het middelste plaatje in de
collage een jurk is die geheel gemaakt is van 
kanten kleedjes??! TE gaaf he?! 


Fijne Avond!

8 opmerkingen:

  1. mooie collage! En kant is zo prachtig, geeft zo'n mooie sfeer.
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he? Ik ben ook "kantig" kijk op mijn blog bij 10-05-2011 en zie wat je van twee kussenslopen voor mooi bloesje kunt maken.
    groetjes Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig al dat kant!

    En zeker zonder glitters, daar houden we niet van.

    Fijne avond!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig al dat mooie kant,ik ben ook helemaal bezeten van kant.
    Ik verzamel al wel 25 jaar kant kant en nog eens KANT.
    Die jurk met die kanten kleedjes is echt SUPER.

    FIJNE AVOND,,,

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa.... ook gek op kant hier! Maar zo'n jurk van kanten kleedjes gaat me net iets te ver, haha. Wel creatief bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben gek op kant, heb afgelopen weekend nog even mijn voorraad aangevuld ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes... Ik ben ook een kantig typ! Ik ben nu op zoek naar okergeel kant... niet te vinden joh! Mopper ;-) Dus nu een plan B verzinnen.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....