zaterdag 25 februari 2012

Klus-up-date!

Heel de dag geverfd...
Pfff... Nu al respect voor de échte schilder!
Vooral het plafond vind ik echt een *##** werkje!
Maar goed, het ziet er allemaal weer fris uit en komende week
kan ik beginnen met behangen.

Gisteren uit m'n werk een paar tassen met plantjes en bolletjes gehaald.
Roze madeliefjes, lavendelkleurige primula's, rode tulpen en veeeel
blauwe druifjes ( mijn lievelingsbolletjes!! )
Kijk dat is nou 'werk' wat ik de hele dag zou kunnen doen! :-)

Hebben jullie nog wat leuks gedaan met dit heerlijke weer??


7 opmerkingen:

  1. Ja! Ook heel hard in de tuin gewerkt. En genoten van het heerlijke weer wat wij nu ook hebben.
    Hartelijke groet, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De witte en blauwe druifjes staan prachtig door elkaar heen! Ik heb vandaag in de tuin gewerkt. Echt heerlijk! Het was gewoon warm :-)

    Een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig al die voorjaarsbolletjes! Vanmiddag gezellig met dochterlief en ma gewinkeld (en genoten van het mooie weer) Toch fijn dat het plafond nu klaar is, succes met het behang!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig!! Ik niet, dit weekend. Op klusgebied dan, want ik ben druk met onze nieuwe pup.
    Maar op mij liggen ook nog verf- en behangklussen te wachten, niet altijd leuk maar geeft wel voldoening.
    En zó fijn, een fris plafonnetje of muurtje..
    Geniet er van!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook zooooo fan van blauwe druifjes, heb ze hier ook op verschillende plekken in huis staan en ik word daar zo blij van :-) Zo door elkaar zijn ze ook errug leuk zeg en wat ben je goed bezig met verven, heerlijk als je het zo op ziet knappen hè. Wij zijn hier op het voorzoldertje bezig. Het wordt een hobby hoekje voor mij :-)))) smile. Ik kan niet wachten om het in te richten. Nu heeft m'n handy man eerst alles geïsoleerd en gegipst en gestuct. Dat knapt al heel erg op en nu mag ik alles gaan schilderen, joepie haha. Nou ik heb er gelukkig niet echt een hekel aan hoor.
    'kben natuurlijk wel erg benieuwd naar jouw schilder en behang resultaten :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk wat een nieuw fris verfje al niet kan doen...het is even werk.....maar vast straks een super resultaat.
    Heerlijk voorjaarsbloeiers....laat de lente maar komen.

    Fijne week

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes ermee! :) Ik probeer ook leuk behang te vinden, maar tevergeefs tot nu toe.

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....