maandag 13 februari 2012

Love....


Valentijn...

Immens commercieel, maar stiekem vind
ik het best leuk...
Chrissie en m'n zusjes krijgen 
standaard een kaartje (jahaa, ze zijn
onderweg ;-)) en dit jaar heb ik een
hele lieve lief, dus ik kan lossss ;-)

Ik vind posters met leuke quotes
steeds en steeds en steeds leuker.
Nu kwam ik deze tegen via Etsy
(maar daar kwam ik dan weer via 
Pinterest)

Stuk voor stuk zou ik ze zo
ophangen! 


Deze en nog veeelll meer zijn
te vinden bij The Handz Shop en
kijk dan voor nog veel meer leuks


Wens jullie allen een Happy
Valentine ;-)

Wie weet levert dit jullie nog wat
inspiratie op....


Fijne Avond!!

4 opmerkingen:

  1. Happy Valentines Day...Love the posters.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk! Hele gezellige valentijnsdag gewenst. Geniet! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke posters, ben ook dol op quotes. Happy Valentines day! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....