dinsdag 28 februari 2012

Nothing comPEARes to you....


Wil jullie m'n vondsten TE graag
showen om te wachten tot een vrije
dag en daglicht :-)

Zaterdag bij de Kringloop een doddige
kaarsenstandaard gevonden in de vorm
van een bloem...

En...een okergeel blikje met bloemen,
wat ik nou echt een aanwinst voor
m'n interieur vond ;-)
Jaaa, zo moet er toch altijd 
enigszins een reden (al dan niet gegrond)
zijn om iets aan te schaffen...


Maar, zoals gister al vermeld,
ook 'per ongeluk' bij Nijhof gestrand...
Heus niet erg!

Zag daar het 'Blondelicious' servies
van Blond staan en kon de onderstaande
bordjes echt NIET weerstaan!


Ik sluit af met m'n favo-aankoop!
Nothing comPEARes to you...
Daar word je toch vrolijk van?!
Ik wel... 
:-)


Ciao!!

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Blond blijft mooi. Ik vind je blikje ook erg mooi!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk bordje, dat had ik ook niet kunnen weerstaan. En die kandelaar, leuk, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat kandelaartje en dat bordje dan :-))) fun.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke aankopen heb je gedaan, vooral de kaarsenstandaard vind ik helemaal geweldig!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke vondsten en wat een super kleurtjes hier wordt je helemaal vrolijk van!
    Het is een schatje zeg je kaarsenstandaard!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie inkopen heb je gedaan! Je gebloemde blikje vind ik prachtig. Wat je allemaal niet bij de kringloop vandaan haalt :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke vondsten! Ik vind vooral je kaarsenstandaard erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je heb je slag weer geslagen zie ik wat een prachtige vondsten ...geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....