woensdag 1 februari 2012

Ontdekkingen...



Deze week een paar leuke ontdekkingen
gedaan...


Uiteraaaaard wil ik ze met jullie delen!


Voor Masking Tape is Psikhouvanjo
een goed adres, maar Een Nieuw Avontuur
heeft helemaal een geweldige voorraad!
En ook op deze site naast tape 
oneindig veel leuke dingen:-)



Set Masking Tape E


Bij Sloppop Yeah koop je leuke rokjes
(kinder- en dames) en accessoires. Alles
zelfgemaakt! Vrolijk en leuk!

Damesrok Petrol Retrobloem, maat 40 en maat 44

En dan vanavond nog een geweldig leuke
blog ontdekt van drie meiden die fotoshoots
voor couples doen of weddingshoots.
Mooie foto's, helemaal in mijn straatje :-)
Velvetine



Ben druk bezig met het maken van een 
trouwalbum (digitaal) dus weer inspiratie
opgedaan!


Nou, ik ga weer verder...


Ciao

5 opmerkingen:

  1. Fijn allemaal hè :-) zo blijven we maar lekker ontdekken, ik hou ervan.

    Geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuke blog!! (velvetine) Veel inspiratie weer!! En ik zit nu alweer langer te bloggen dan dat mijn bedoeling was.. de tijd vliegt als we zoveel leuke dingen zien en ontdekken, vind je niet.. wel :)) Maar wel super-leuk allemaal!!
    Go on and enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ben ook nog steeds bezig met mijn trouwalbum. Dan heb ik ineens weer héél veel inspiratie... en dan weer helemaal niks. Ugh!! Komt wel (hopelijk voordat we een jaar getrouwd zijn, haha)
    Es.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa... een nieuw avontuur, ben al vaste klant, geweldige site!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga meteen even kijken! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....