woensdag 8 februari 2012

Servies...


Na de High Tea van 1,5 week geleden,
staan nog steeds de kop en schotels 
op tafel...

Dat zegt iets over mij (ahum), maarrrr ook
iets over de kop en schotels...

Zij zijn gewoon zo mooi!! 

En fotogeniek...


Ze staan hier prima, toch?! ;-)


Allemaal op rommelmarkten en bij 
de Kringloop bij elkaar gestruind...
En het feit dat ze allemaal verschillend
zijn vind ik nou het allerleukste!


Gelukkig leef ik niet in het tijdperk
dat ik geacht werd om met pink in de
lucht m'n theetje weg te werken...
Daarom waardeer ik die kopjes
waarschijnlijk des te meer :-)


Nou, misschien toch tijd om m'n 
kopjes op te bergen...
Wees niet bang, ze gaan niet achter
slot en grendel, maar in een mooi
kastje waar ze ook weer staan te 
pronken! 

Fijne Avond!

17 opmerkingen:

  1. Mooi inderdaad, zeker omdat ze allemaal verschillend zijn. Ik zou ze nog even lekker laten staan :-) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn geweldig, deze mogen ook zeker gezien worden.....
    Dus heerlijk op tafel toch......
    en straks mooi voor de sier in een kast, tot de volgende high-tea ;)

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, jullie maken zulke leuke foto's! Van zulk heerlijk servies. Genieten!
    mooie avond,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie verzameling kopjes & schoteltjes! Gewoon regelmatig een gezellige high tea organiseren, dan komen ze nog eens uit de kast ;)

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi zeg, vooral die met dat mintgroene vleugje, heerlijk :-) Op servies plaatjes raak je nooit uitgekeken vind ik. Iedereen heeft weer andere, zo leuk. Lekker laten pronken :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MOOI! Wat een prachtig kop en schotels. Ben er zelf ook gek op, vandaag ook weer een paar mooie exemplaren gescoord, het wordt langzaam een verslaving vrees ik... Maar het is wel genieten he. Dank voor je mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is alleen één klein minpuntje...ze gaan in JOUW kastje om weer te pronken en niet in mijn kastje...snif... Want ik vind ze echt allemaal geweldig!! Maar toch fijn dat ik er even naar mocht kijken en van genieten....
    Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi zijn ze zeker! lekker nog even laten staan tot je je opruimbui hebt!:D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk! Ik heb er ook een heel aantal. Allemaal anders maar allemaal mooi... En nu lekker in het kastje ermee;-) Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kopjes! De een is nog mooier dan de ander. Het moet een feest zijn om bij jullie thee te komen drinken!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die oude kopjes toch mooi he?
    Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer!
    Ik ben er ook gek op!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chrissie en Heidi,
    wat een geweldige foto's,
    ze zijn zéker fotogeniek deze elegante dametjes.
    thnx for sharing!
    liefs,
    Claire en KarinJoan
    www.24Homes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Wat een prachtig kopjes.. Zo gaaf juist.. allemaal verschillend!! En zo leuk met z'n allen!!
    Enne, gefeliciteerd met je medaille!!! (weet even niet wie van jullie twee?? :)) Maar wat gaaf dat je 'm hebt gehaald!! Jammer-genoeg ben ik niet meer geweest. Mijn kinderen hadden ook nog andere bezigheden en soms is 't lastig om meerdere dingen te combineren.. helaas.
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zóó leuk die kopjes!! Ik ben er gek op!
    Heel raar, ik heb zo'n 10 posts van jullie gemist. Ik kreeg ze niet te zien in mijn reader. Tot ik dacht, wat gek.. da's lang geleden... En even een kijkje nam op jullie blog. Hmmm echt gek, ik heb me opnieuw aangemeld en geabonneerd, hopelijk gaat t vanaf nu goed. Jullie blog is te leuk om te missen!
    Fijne week!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....