maandag 27 februari 2012

This weekend...

Allereerst...
Welkom aan alle nieuwe volgers,
zooo gezellig dat jullie regelmatig
langs willen komen! Top! :-)


Vandaag errrrg inkomen op m'n werk...
Komt omdat ik zo'n lekker weekend heb 
gehad, denk ik...

Zaterdag met lief naar 't bos;
wandelen, pannenkoek eten, kringloopje
bezocht en toen lief een verkeerde
afslag nam, waren we ineens bij Nijhof 
in Baarn...
Jippie, natuuurlijk even uitstappen :-)
M'n vondsten zal ik jullie binnenkort
showen! 
Bij Nijhof kom ik ogen tekort,
zo leuk! 


Verder ontdekte ik dit weekend dat ik Picasa
(gratis fotobewerkingsprogramma van Google)
kon updaten (ga naar Help en klik op 'updates
bijwerken') en er zijn veel meer mogelijkheden
bij gekomen! Zo leuk!
Vandaag dus Polaroid...
I looooove Polaroid!

Heb onlangs een vintage Polaroid camara bij de
Kringloop gescoord! Slechts voor de sier,
er zit geen porrie meer in!
:-)

Hoe was jullie weekend?

Fijne Avond!

4 opmerkingen:

  1. Klinkt inderdaad als een perfect weekendje :-) en Nijhof ... leukleuk. Maandag vind ik echt altijd een baaldag, altijd weer blij als het dinsdag is. Fijn weekje maar weer.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een lekker weekend! Dat was die van ons ook. Ben benieuwd naar je vondsten!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jij ook al rode laarsjes :-)!
    Mooie foto's, leuk bewerkt ook! Ben benieuwd naar je aankopen. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een gezellig weekend! Hier stond shoppen op het programma (rode laarsjes gescoord ;)) en... ik heb eindelijk mijn eerste granny gehaakt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....