dinsdag 14 februari 2012

Today...

Today...



...maakte ik een paar kaartjes!
Witte enveloppen?! Saai! Pak het in met
een leuk plaatje, postzegel er op é
voilà!


...Werden er rozen van m'n lief bezorgd!
:-) :-) :-)


...Had ik heel veel zin in een 
voorjaarsoutfit!
Daarbij mochten m'n meest favoriete
laarsjes van dit moment niet ontbreken!


...Struinde ik een stapel geleende,
heel oude Ariadne's door! Leuk!
Kwam zowaar m'n allereerste Ariadne ook
tegen... maart 1998 (voor m'n 16e verjaardag)
Vond 'm toen geweldig en bovenstaande 
plaatjes zijn nog steeds favoriet bij me :-)
Tijdloos!


...Mochten m'n nieuw jurkjes de kast in!
Links is van King Louie en rechts van H&M!
Laat het voorjaar maar komen!


...Ging ik naar de Kringloop en scoorde
een paar spulletjes!
De vaas links is misschien leuk en 
misschien een miskoop... Behoorlijk fout,
maar wel leuk voor van de zomer...toch?!
En...nooooooit genoeg borden ;-)

Nu boodschappen doen, zuigen, koken,
kortom...nuttig bezig zijn :-)

Hoe was jullie dag?! 

13 opmerkingen:

  1. Happy Valentine's Day!! het vaasje vind ik juist helemaal geweldig!! Waarom score ik zo weinig leuks hier bij de kringloop, zooooo balen. Struin nu de 2dehands websites af..... Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Valentines Day....love one of everything......those boots and dresses!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vaasje, juist houden en voor een gebloemd behangetje zetten, lief van mister valentijn om je rozen te sturen... zo romantisch. Geniet van je avond. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke post met allemaal fijne plaatjes! Geweldig hoe jij met tijdschriften knipsels de boel opleukt, zo'n envelop daar wordt je inderdaad helemaal blij van! En de prachtige laarsjes, ik ben ook fan...

    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh die vaas is TOF (mijn lief plakte mijn band, da's ook liefde, hahaha).
    Vandaag? Euh, ben ik overweldigd door de lieve comments op mijn blog en vraag ik me af of er bij zo'n mooi creatief blad een plaatsje voor mij zou zijn? Ik heb er toch uiteindelijk voor gestudeerd!!! (En werkervaring enzo) En stiekem hopend dat ze dit bij Libelle lezen, zucht...
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, geen miskoop. Hartstikke leuk! Ook je laarsjes & jurkjes vind ik erg mooi. Zelf draag ik ook graag King Louie. Vooral in de zomer vind ik hun jurkjes en rokken super.

    Een gezellige avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een heerlijke dag gehad! Vol met mooie aankopen en gezellige bezigheden.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hah, die oude ariadne's, grappig hè. Ik ben er zooo lang lid van geweest en heb 'm nu voor het eerst opgezegd. Ik vind het de laatste tijd allemaal een beetje net iets te tuttig.
    De laatste tijd vind ik de 101 helemaal geweldig.
    Wat een leuke laarsjes en je vaasje is juist leuuuuk :-)
    Geniet van de bloemen van je lief enne van mij mag het voorjaar ook komen hoor.

    Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dag heb je gehad! Ben vooral erg jaloers op je laarsjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeh la la...leuke laarsjes!!!
    Jurkjes ook leuk!! Heb pas geleden m'n eerste jurkje gekocht sinds ooit!! hihi...ben er blij mee ook!
    Enne...je vaasje is leuk...word je toch vrolijk van, zonnig geel!!
    Mijn dag was leuk, heb lekker gescrapt (als je nieuwsgierig bent...kiek moar op mien bloggie)
    Lieve groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, om zo enveloppen te maken! Die ga ik onthouden :)
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooh je gele vaasje is écht leuk!!! En je kleren.. je jurkjes.. je laarsjes.. !!!
    En volgens mij zie ik daar oorbellen van "Nest Pretty Things"... mooi zijn ze hè!!
    ♥ Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat vaasje is echt geweldig!
    En dat blauwe jurkje heb ik zelf met de polkadots, leuk zijn ze he?!
    Ik had me gisteren al als volger gemeld, maar toen kon ik geen plaatjes bekijken.... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....