zaterdag 18 februari 2012

Weekendinspiratie....

Even een greep uit mijn 
inspiratie-mapjes op m'n laptopje :-)
Ideale manier om plaatjes te
verzamelen! 

Plaatjes via Pinterest

Kop en schotels, op ALLE manieren vind ik
ze leuk, maar zeker zo!!
Het lijkt me echt geweldig om deze lampjes
te hebben! Lijkt me nog wel een toestand
om zelf te maken... 

1. Vintage 2. Pinterest

Dit wil ik heeelll graag zelf maken!
Ben al een tijdje op zoek naar houdertjes
voor een lange kaars, zodat je deze in een
kopje kunt plakken. Eén van jullie ideeën
hoe hier aan te komen is?! 
De rechtse is ook TE leuk he?! 
'k Brand zowiezo eindeloos veel waxine
lichtjes in kopjes, maar een lange kaars er
in is wel NOG leuker!

Plaatjes via Pinterest

Naast kop en schotels vind ik plaatjes
als dit ALTIJD fijn! Muren beplakken of
vol hangen met lijstjes, ik zou m'n hele
huis zo best willen vullen, maar de ellende
is dat het dan te druk is om überhaupt
nog wat neer te zetten en ook dat wil ik
in grote hoeveelheden :-)
Dusss...keuzes maken!

Even een tip: Als je bovenstaande plaatjes
leuk vindt en van kleur en bloemen houdt,
koop dan zeker de 101 Woonideeën van maart...
....werkelijk ALLES vind ik leuk in dat nummer!

Nou dames, fijn weekend, aangezien
het ijs uit de sloten is (bizar verschil met
vorige week!!), lekker weer tijd om in huis
te rommelen!

Fijn (rommel)weekend :-)

12 opmerkingen:

  1. goedemorgen dames! Heerlijke plaatjes, en ik zit vol verwachting te wachten op de 101 woonideeen! En voor lampje, kijk eens bij living color in deventer. Daar zijn ze!
    x
    Carolien
    (kijk eens bij blog van de merle, over de woordverificatie, jullie hebben die ook aan, is heel lastig sinds kort)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedoel je zoiets? http://www.craftsupplies.nl/377-kaarsencup-diep-4-stuks.html
    Hopelijk heb je er wat aan. Goed weekend meiden, geniet lekker.
    Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie net dat er geen voorraad meer is. Maar als je dit model bedoeld, wellicht hebben ze ook deze bij Pipoos of een dergelijke hobby winkel. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, inderdaad! Op naar de Kringloop :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die kandelaar rechts is inderdaad TE leuk! En de andere pictures ook. Ik kreeg gisteren de 101 woonideeen in de bus en kan er niet in stoppen, zo'n vrolijk nummer inderdaad! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ook ik vind die kandelaar helemaal te gek zo met die kopjes er op gemaakt...ik ga die onthouden en ook eens proberen!! Helemaal leuk! En 101 is inderdaad heerlijk fleurig deze keer! Groetjes en een gezellig weekend, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je herinnert me weer aan een verzamelingetje kopjes die ik heb om die lamp te maken! Ik kwam hetzelfde plaatje een tijdje geleden tegen op Pinterest en heb het bewaard, zo leuk! Je moet alleen een goed (lees: duur) boortje aanschaffen en daar blijft het hier een beetje op hangen... Maar het kriebelt weer, dus wie weet komt het er toch nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. VREUSELIJK LEUK ALLEMAAL :D! Oww en die kaarsenstandaards, nou scheet die mag jij voor mij maken :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jahh wat is de 101 leuk hè, ik vind 'm iedere maand zo leuk.
    Het is op dit moment echt m'n favoriete woonblad. De bed en breakfast waar m'n vriendin en ik geweest zijn staat er ook in. Zo leuk om dat te bekijken en te zeggen, kijk daar zaten wij hahaha :-)

    Geniet van je weekend, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een inspiratie SUPER!!!!heerlijk he al die plaatjes
    wat betrft de kandelaar ik denk dat je er op een gegeven moment gewoon tegen aan moet lopen,
    irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OH wat mooi, koop dat blad eigenlijk nooit maar denk dat ik het voor deze keer wel ga aanschaffen...leuke ideetjes voor m'n nieuwe huis DAAR ♥

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een inspirerende plaatjes; de kopjes-kandelaar is mijn favoriet.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....