maandag 6 februari 2012

Winter-sneeuw-en-schaats-koorts....

Winter.... Heerrrrlijk!! :-)

Op deze manier vind ik de winter
geweldig! 
Ik kijk altijd heel erg uit naar het 
voorjaar en de zomer, maar dit vind
ik ook helemaal top!
Volgens m'n collega's ben ik typisch
een 'meisje uit de polder'... ;-)
't Zal wel, 't komt er op neer dat ik
schaatsen gewoon ontzettend leuk vind
en de sfeer die daar omheen hangt
NOG leuker! 

Net uit m'n werk nog even een paar
rondjes geschaatst, met ondertussen
een heel mooie zonsondergang op de
achtergrond!


Van 't weekend met Chrissie en 
een groep vrienden op de Maarnse Berg
gebivakkeerd! In de bossen... MOOI!!
Gister OP het Henschotenmeer gewandeld
en verder genoten van gezelligheid, 
lekker eten en de schitterende
natuur!

Het is uiteraard de tijd van Snert en
Warme choco... Kennen jullie die stokjes
met chocola er aan die je door je melk
moet roeren (zie foto)??!
Dat is echt de allerlekkerste!! 

Fijne avond! 

Ik ben blij, want na een hele dag hard
stoken lijkt m'n huis nu toch echt wel
aardig warm... Lang leve de charme
van een (zeer) oud huis :-)

Die Elfstedentocht... zal die er nou
komen??! 

6 opmerkingen:

  1. Genieten he!! Fijne warme avond... Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enthousiast verhaal en prachtige foto's! Ik heb meegenoten :-) En die Elfstedentocht......die gaat er gewoon komen!!

    Gezellige nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een heeeeerlijke post!! I love it!!! Ik houd ook ontzettend veel van schaatsen!! En dat sfeertje :)) Zo genieten!! Ook van jouw plaatjes&verhaal!
    En ja die Elfstedentocht.. het zou zooo gaaf zijn als tie door gaat.. ga ik heel de dag voor de buis!!! (het liefst erheen maar dat zal vast niet lukken)
    Duimen met z'n allen!!!
    En ondertussen zelf, met je familie&vrienden genieten van deze prachtige schaats-periode!!!
    Lieve groetjes, Herma
    (Heb je afgelopen weekend ook het nk-sprint nog gevolgd.. of ben je niet zo'n kijker/volger wat dat betreft?!?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een blije post! Het is inderdaad heerlijk weer om veel tijd buiten door te brengen en te genieten van de winterse sferen.

    Fijne (warme) avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa die stokjes met chocola (Xenos 1 euro!) zijn het allerlekkerste!! Ik hoop op de elfstedentocht, lekker voor de buis met z'n allen, genieten! Mooie foto's! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk schaatsen op natuurijs. Is toch wel 't allerleukste.
    Zou de elfstedentocht er komen? Ik zou hem zeker volgen via internet. Tegenwoordig kan dat. Van de vorige heb ik helemaal niets gemerkt! In de 50er jaren heeft mijn vader (als echte fries) hem 2 maal gereden. Hij had een van de kruisjes of medailletjes, wat is het, altijd bij zich.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....