zaterdag 3 maart 2012

Colours of Spring...


Het voorjaar zit inmiddels in m'n bol...
Gister zag ik dit sjaaltje liggen bij
m'n verzameling en ik moest er iets
mee doen. 
Het doet nu dus dienst als tafel-
kleedje en samen met de rozen
is dit voor mij m'n voorjaars-kleuren-inspiratie!!



In het sprei op m'n bank en de spulletjes
er boven, komen de kleurtjes ook
weer terug!


Dit hartje kon ik vorige week bij 
Nijhof niet weerstaan...
Ik heb niet zoveel met houten en rieten
hartjes, maar deze vind ik TE leuk!

Wat zijn voor jullie DE kleuren van
dit voorjaar?!

Heel fijn WEEKEND!!

14 opmerkingen:

  1. Hoi hoi. Ik had dus al veel groen en blauw in de woonkamer waar ik dus nog steeds gek op ben. Maar heb besloten dat ik nog meer kleur wil. Het is oranje en geel geworden, die komen erbij en luiden de lente in.

    Zit er fijn uit hoor, die plaatjes. Hoe leuk is het om nieuwe ideeeen uit te voeren toch?! FIJN WEEKEND! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hart van knopen-staat nog op mijn to make-lijst. Knopen plenty. Mooi weekend toegewenst in je sweet home met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn voorjaarskleur is zeker te weten appelgroen of lentegroen net hoe je het noemen wilt ........... daar krijg ik een lente gevoel van .......... fijn weekend .... Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat hart met knopen, ook leuk om zelf te maken (zou alleen niet weten hoe, haha)
    Ik ga voor pastelkleuren deze zomer...en knalkleuren qua kleding, eigenlijk alles met kleur! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi de lente..bij mij begint het ook, morgen eens kijken in de tuin?! Ik vind je hart geweldig, fijn weekend nog, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk de lente in aantocht!.
    Ik vind dat knopen hart geweldig! Weer eens heel anders.
    Leuk even langs te komen.
    Ik kom wel terug.
    Fijn weekend.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor in in huis roze paars en wit, ik vind het hart ook heel erg mooi


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige voorjaarskleuren en het hartje vind ik helemaal geweldig!

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, vrolijke lente kleuren!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heerlijk ik kan niet wachten tot we weer buiten in het zonnetje kunnen genieten van de lente zon!
    Mooi hart! zou ik ook niet kunnen weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mint groen, nuon rose, geel, oranje rose, zulke fijne kleurtjes :-) maar die vind ik al heeeel lang leuk en ook in de winter trouwens. Ik heb gewoon mazzel dat ik al mijn favoriete kleurtjes nu eens overal terug zie, in kleding en interieur, heerlijk :-) Ik heb ook he-le-maal niks met rieten en houten harten maar dit hart is erg leuk, ik hou van knopen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijke post hier word ik heppie van en rieten hartjes nou ik heb er ook niets mee maar deze vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha, ik dacht dat je het zelf had gemaakt! Maar fun! Enne, ik ben wel van de hartjes, maar ECHT waar, al van ver voor deze hype. Vind het zelfs wel jammer en word steeds kritischer.
    fijne avond girls!!!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie blog (volgens mij was ik hier al eens eerder geweest). Maar ik ga jullie nu volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....