donderdag 8 maart 2012

Een hoekje kleur met zwartwit....


Vrije dag...veel te doen...
zon in huis...voorjaar in de lucht...


Dit schilderij weer eens even tevoorschijn
gehaald...
Heerlijk he, die zwartwit-plaatjes
van tig jaar geleden!
Roosjes van m'n moeder gehad,
zomaar...
:-)


'k Ga snel verder... zaterdag een
feestje met heel veel lieve en leuke
mensen omdat lief en ik (bijna)
30 zijn! 
Heb voor de gelegenheid maar even een
To Do list aangemaakt :-)

Verder heb ik ruzie met onze header...
Hoop dat het snel verholpen is!

Allerfijnste dag 
gewenst!

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk plaatje!
    Ik wens je een hele fijne feestdag!
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleuren en combi! En die headers he, denk je dat je het snapt, en dan gaat het toch weer anders. Succes!
    En veel plezier op jullie feestdag!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, ik maak ook lijstjes, toevallig net over geschreven :) Wat zien de foto's er prachtig uit, en dat roze kastje, geweldig! Fijne verjaardag dit weekend en geniet ook een beetje van je vrije dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de voorbereidingen en alvast een goed feest gewenst! Mooi 'hoekje' zo dat zwartwit met kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love how you did that so cute oh and those roses are so pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik geen Header zie?

    Heel veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig hoekje! Succes met je to-do-lijstje en alvast een leuk feestje gewenst.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk hoekje ...veel plezier op je feestje ....fijne weekend ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die combi van de zwart/wit foto en de roze roosjes! Succes met de voorbereidingen voor jullie feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hadden we nu afgesproken... over de 3-0 zouden we het niet hebben!! ;-) Fijn weekend!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben jullie een gave blog..........ik raak niet uitgekeken, heerlijk,
    ik ga jullie volgen, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....