vrijdag 2 maart 2012

Gluren bij de buren....


 Houden jullie er ook zo van???
Lekker gluren en koekeloeren bij een ander?

Helemaal ideaal vanuit je eigen luie 
stoel of vanaf je gezellige bank...

Show Home is vernieuwd!!

Ik heb 'm nog maar pas ontdekt, maar erg leuk
om rond te struinen... jaaa, ook hier weer
lichtelijk verslavingsgevaar ;-)


Niet alleen binnenkijkers, maar ook
leuke blogs op een rij en woonwinkeltips!
Ga lekker koekeloeren en wie weet mogen
we ook bij jou naar binnen spieken? 


 En als je nou deze foto tegen komt?
Yep, dan zit je bij mij naar binnen te gluren!
Speciaal voor de gelegenheid netjes opgeruimd...
;-)


Fijne dag!


6 opmerkingen:

  1. ohhh ja heerlijke site! Ik heb hem een tijdje geleden ook ontdekt! idd. weer een verslaving erbij;-)
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig hoekje heb je gecreëerd! Leuk dat we even mochten gluren, dat vraagt naar meer :-)
    Fin weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke site, ik heb m'n huisje ook meteen ingeschreven!
    thanks voor de tip, erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig binnenkijker, vooral de kapstok vind ik super!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeerlijk dat groen :-) gezellig.

    Geniet je weekend, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had jullie al gespot! Sta er namelijk zelf ook op!! Leuke foto's en een gezellig sfeertje...ik hou van kleur op z'n tijd. Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....