maandag 12 maart 2012

Inspirerend: kleur in je (aan)kleding....


In blogland zijn er verschillende blogs,
waarvan de eigenaressen een huis hebben
waarbij ik bij iedere foto denk; 'WOW'.
Vandaag een paar van mijn meest
favoriete...

In de collage hierboven plaatjes van de 
huizen van de dames van Dottie Angel,
ByFryd en The Yvestown.
Stuk voor stuk ge-wel-dig-e huizen!


In deze huizen is meer wit dan ik
nu in m'n huis heb... 
Vind het toch wel een geweldig frisse 
uitstraling hebben, waarbij tegelijkertijd
kleur NOG beter uitkomt! 


Verder komen er overal roze en groene
tinten (soms subtiel) terug...
En ja...dat verbaast me dan weer niets,
want I loooooove that! :-)

Nu ook veel groene tinten in de winkels!
Helemaal top! Dat kan ik blijven kopen,
terwijl ik roze kleding echt nooit en
never koop... Maf!

Hoe is dat bij jullie?
Zijn je favoriete interieurkleuren ook
terug te zien in jullie kledingkast?

Ik ben stiekem wel benieuwd eigenlijk...

Laat maar horen! 

13 opmerkingen:

  1. Mijn kledingkast en interieur zijn echt wel tegenpolen. Het huis is één grote kleurenexplosie en de binnenkant van mijn klerenkast bijzonder saai met zwart, bruin en grijs. Wat is een huis zonder roze he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie hé, al die huizen; herkenbare foto's!!! Telkens weer zijn ze mooi om te bekijken! Het huis van Fryd+Design staat ook het nieuwe boek van Selina Lake, Homespun Style.. zoooo ontzettend gaaf!! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww, ook helemaal mijn ding, ik hou van kleur, kleur, kleur.. Zeker in combinatie met lekker fris wit..
    Mijn absolute favoriet is sukkertoyforoyet.blogspot.com
    Ik heb ook zeker kleur in de kledingkast en niet te vergeten, schoenen! Helemaal geweldig om mooie pumps in opvallende kleurtjes te dragen, maakt het me ook niet uit wat voor kleding ik aan heb ^_^

    Groetjes, Suus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik kan me ook vergapen aan die prachtige interieurs. Ik kies meestal voor veilig, veel wit in het interieur. Qua kleding dit voorjaar voor het eerst knallend: rode laarzen, knalblauwe broek...en als ik zin heb in veel kleur, kan ik in mijn Pipowagen helemaal losgaan, dat is een bonte kermis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè die huizen en zoals Herma al zei, staat ook in Homespun. Echt een aanrader om te kopen, iedere bladzijde is een feestje. Wat betreft de mode kleurtjes, die zijn natuurlijk helemaal mijn ding en ik zal zeker fleurige dingen gaan kopen maar ook ik draag heel graag lekker veilig zwart. Kleed zo lekker af hè :P haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik zie ineens je header ... volgens mij nog steeds niet helemaal wat je ervan verwacht :-)))) gjigji.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke beelden hier zo bijelkaar, daar word je toch blij van.....
    Mijn kleding en interieur komen niet echt overeen met elkaar.
    Daar moet nog een lijn inkomen ;)

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals je al zou kunnen gokken zijn die plaatjes mij VEUL te zoet. En mijn man zou echt niet graag in zo'n snoephuis wonen! Ik ook niet trouwens ;-) Maar ik houd wel van kleur hoor! In mijn woonkamer: olijfgroen (en veel meer groentinten), Havana blauw en wit. We hebben een open keuken met een kookeiland, wit met een zwart granieten blad. Supermooi. Onze slaapkamer heeft één RODE muur en een hele mooie vintage stoel en een vintage meubel dat mijn opa maakte. Qua kleding klopt dit ook wel aardig hoor. Rood, blauw en groen zijn echt favoriet. Met mooie basics. Niets meer aan doen!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! Wij zijn bezig om de kamer van beige naar wit te veranderen, inmiddels is er al heel veel geverfd en gesausd, maar er moet natuurlijk straks nog wel wat kleur in...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ik erover nadenk, die kleuren komen wel flink overeen bij mij :) Wat een heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi wat een leuk blog heb je ik kan me helemaal vinden in je kleuren, nou als je op mijn blogje kijkt zal je het eens zijn, blij dat ik jullie gevonden heb, en m'n kleding kast haha, sterrenbeeld tweeling ...noug said !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, Homespun Style, dat boek heb ik ook. Je zal het echt geweldig vinden! Ik heb hem net binnen en raak niet uitgekeken.
    Maar goed, ik hou van veel kleur in huis met veel wit. Sombere kleuren komen er bij mij niet in.
    Ik hou zelf ook van vrolijke kleuren, heb veel King Louie, maar ook van veel basics, voornamelijk zwart en grijs, wat dus bij mij in huis niet welkom is.
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is voor mij de eerste keer dat ik een kijkje kom nemen op jullie blog. Ziet er erg leuk uit! De kleuren van mijn interieur zie ik ook wel terug komen in mijn klerenkast. Eigenlijk nooit bij stil gestaan.. hihi..
    Groetjes Josine

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....