zaterdag 17 maart 2012

Kringloop schatten

Wat een lekker weer was het vanmorgen...
In alle vroegte naar de bloemist voor violen en vergeet-me-nietjes!
Toen alles in de tuin stond betrok de lucht en werd het tijd voor
de KRINGLOOP!! Mr. A. zo gek gekregen om mee te gaan.

--- als jullie ergens in de kringloop een knappe vent in een hoekje zien zitten
druk met z´n I-phone dan is dat mijn mr. A ;-) ---

Heb best leuk gescoord! Zag van de week bij Makkie een leuk idee met garen-kaartjes. Ben altijd wel in voor een origineel kaartje, dus was blij dat ik ze vanmiddag tegen kwam.
Daarna een werkelijk super schattig rood koffertje met allerlei kleuren garen!
En gebreid dekentje en twee WG vd Hulst boekjes!


Jullie nog gekringloopt vandaag??


10 opmerkingen:

  1. Leuke schatten weer! Vandaag niet gekringloopt en ik heb er nu meteen weer spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet gekringloopt vandaag, wel ge-loods5d. Leuke dingen heb je gevonden, die hebben ze niet in de collectie bij L5, jammer hoor!

    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vondsten! Ik heb mijn dag in de tuin doorgebracht. Het ziet er naar uit dat het volgende week weer kringloop weer wordt :-)

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vondsten en gezellig zo samen op kringloopbezoek ;))

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee niet gekringloopt vandaag maar morgen naar rommelmarkt...hopelijk net zulke mooie schatten te vinden als jij vandaag hebt gedaan ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha zie je mister p in de hoek zitten met zijn htc dan ben ik er! wahahahha
    heerlijk!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spullies.
    Toeval wil dat ik gisteren ook naar de kringloop ben geweest. En ook met mijn lief. Hij stelde het zelf voor *ik blij*. We waren op die plek nog nooit geweest. Leuk om daar regelmatig maar even te gaan kijken. Score: 2 Sony speakers, hihihi...en een heel leuk kopje en schotel van Bavaria voor maar 35 cent. Bargain! Fijne zondag. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vondsten! Ik heb gisteren ook gekringloopt inderdaad :) Misschien dat ik er vandaag nog een logje over doe.
    Enneuh; De Flow kan je nu met 20% korting bij de AH kopen ;) 6,95 is ook best wat, maar het blad is zoooo leuk, dan maar een bosje bloemen minder ofzo haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou toevallig wel ;-) Score: een vintage laken, een jaren 70 (of 60..) tasje, een jaren 70 rok en een emaille kan (waar nu bloemen in staan). WOOHOO! Leuke vondsten van jou hoor.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....