woensdag 21 maart 2012

Lente!!

Wat een dag!!!
Heerlijk genieten... ben eigenlijk niet binnen geweest, verzon
elke keer ´smoesjes´om buiten te kunnen rommelen.
Eerst vanmorgen naar het tuincentrum ( ben ik tegenwoordig
wekelijks te vinden... )
Met kastanjetakken en bollen wat zitten
knutselen. Violen in bakken gezet, de groene aanslag van de
tegels gehaald - klinkt een stuk minder aantrekkelijk maar met
dit weer doe ik het met plezier!! -

Vanmiddag met mams een stuk gewandeld en
lammetjes gezien!
Net nog een bos roze ranonkels gekocht en Friends op tv
( sentiment!! was zwaaaar fan! )
kortom: mijn dag kan niet meer stuk!
En jullie??

ps Moet donderdag en vrijdag gewoon werken hoor...
Voor ik jullie allemaal ´de ogen uitsteek´;-)
Uitspraak hieronder lijkt me zo hilarisch om een keer tegen
onze clienten te zeggen. Al zal het niet echt
gewaardeerd worden ben ik bang...




11 opmerkingen:

  1. Lekker he zo'n dagje aantutten, woensdag is ook mijn vrije dag, morgen weer werken! Ondanks het mooie weer veel binnen geweest: deuren van de woonkamer schuren, hele klus, maar het is af!
    Haha, leuke quote, die ga ik onthouden! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehm.. nou, werk eigenlijk. Van 8 tot 6 op kantoor met deadlines enzo. Mopper!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jahh wat is het lekker hè, we fleuren er allemaal van op.
    Geniet van je bloemetjes en natuurlijk van je schone tegels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n dag. Vanmorgen ook ranokels gekocht.
    Zo gezellig!!! Enne...werkse dan maar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah.. dat lammetje!!! Is zo schattig!! Heerlijk zo'n dagje genieten van van-alles-en-nog-wat!!! Suc-6 morgen maar weer.. ♥-groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk weer eens een reactie van mij. Een heerlijke binnenkomer van jou. Lente is fijn! Ik heb vandaag lekker buiten staan strijken. Gelijk een kleurtje opgedaan. Morgen onverwachts een dagje vrij dus gewoon nog een dagje genieten! Werkse morgen. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch, zo'n dagje genieten van tuin en zon.
    Prachtige kleur, je Ranonkeltjes!

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om op deze manier van een mooie dag te genieten! Zelf ben ik morgen een dagje vrij, dus...

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It is the most wonderful time of year! But I think fall may be prettier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De batterij weer opgeladen dus?! Heerlijk he zo lekker aanrommelen! Gelukkig komen er nog heeeeeeeeel veel van zulke dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love spring too...I'm just waiting patiently for it to come!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....