donderdag 22 maart 2012

Rokjesdag.....?!


Het lijkt mij zo leuk om een nationale
Rokjesdag in te stellen...
Nu bombardeert iedere verslaggever of 
weerman het bij enigszins mooi weer maar
tot rokjesdag, maar daar heb ik niks mee.
Op die manier zijn er de afgelopen week al
heel wat rokjesdagen geweest...
Maar bij rokjesdag hoort blote benen en ik 
weet niet hoe 't met jullie zit, maar dat is
bij mijn nog niet aan de orde geweest...

Vandaag ben ik vrij... Vandaag wordt mijn
rokjesdag denk ik... Oke, niet te kort, want
m'n benen zijn zo wit (help!)
Ik weet het al!!

Vandaag Rokjesdag......
....Op m'n balkon!! 
:-)

Doen jullie mee?! 


En als we dan toch een rokje aantrekken,
heb ik hierbij nog wat inspiratie 
waar ik zelf heeellll blij van word!
Gister uit m'n werk even de Primark
onveilig gemaakt... Met een gewenst
resultaat :-)


Die nationale rokjesdag...
Die moet er eigenlijk komen, maar hoe 
regel ik dat?!
Als we'm nou eerst in blogland starten,
slaat het daarna vast wel over naar 
'the real world' toch?! :-)

Alleen één voorwaarde; eerst
moeten er heel veel rokjesdagen in de tuin/
balkon zijn geweest en ja DAN
kunnen we zeggen:
Laat maar zien die benen!!! 


Fijne, zonnige, heerlijke rokjesdag ladies!

Jullie kunnen je nog aanmelden voor
onze GIVE-AWAY, hoor! 
Rechtsboven op het plaatje 'klikken'!

13 opmerkingen:

  1. Voor nu nog even in de tuin of op het balkon vind ik een heeeeeel goed idee. Zo ergens beschut zal het vast al lekker zijn met blote benen en een rokje aan, maar als ik de deur uit ga.....nah, nog maar ff niet. :P
    Fijne zonnige dag. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ben het helemaal met je eens! Eerst even bijkleuren. Helaas voor mij word ik met mijn bleke huid en sproetjes niet heel veel bruiner dan nu, maar dat geeft niks, dat ben ik gewend... Dus voor nu nog even een legging onder mijn rokje aan wanneer ik de deur uitga. En voor later maar hopen dat er weer heel veel sproetjes op mijn benen komen....
    Geniet van je rokjes-op-het-balkon-dag!!!!!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke kleurtjes heb je gekocht! Heej en laat ik nou toevallig vandaag een rok aanhebben (wel nog met legging en laarzen eronder, want die witte benen...., haha)Maar ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh ja, ook hier benen als melkflessen! Maar zo in de tuin kan je prima een rokje aanhebben :) (ware het niet dat mijn rokjes mij niet meer passen haha)
    En ik vind het trouwens helemaal niet erg dat ik m'n sjaal niet kan dragen, kom maar op met die warme temperaturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOVE your pictures!!
    Have a wonderful Rokjesdag! (even though I dont understand what that is...;)
    Hugs, Janni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed idee zo'n (inter)nationale rokjesdag! En inderdaad, ik ga ook voor de volgorde tuin-en-balkon-rokjesdag en dan pas de show-your-legs-rokjesdag op straat, op je werk, op het strand, etc. Ik duik denk ik zo ook maar weer mijn balkon op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes ik zit al met de beentjes in de zon in de achtertuin! hih
    fijne rokjesdag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat een heerlijke kleurtjes heb je daar gekocht :-) Vandaag lekker met Heppie Hermpie in de tuin zitten lunchen maare nog niet met blote benen hoor ;-) Komt vanzelf .

    Geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op de blog "Bien maakt" is er al een zeer toffe rubriek rokjesdag ... leuk dat jullie er ook voor gaan met zo'n weertje ...nice nice!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk vandaag!!! Maar dat is een goed idee "Rokjesdag"
    Zelf heerlijk met blote benen in de tuin gezeten.
    Jut& Jul

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was weer een heerlijke dag!! Een rokje had ik aan.. maar wel met een zwarte panty eronder. Hihi.. ik zie dat Jolanda het over vanmiddag had!! Nou dat was echt smullen joh!! Zij kan heel goed heel lekkere dingen klaar maken!!! ♥ Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om mijn balkon slechts tot 10u zon... maar wel 'winterjas de kast in' dag, wooooohoooo! Ik moet nog even autorijden zo, dus dat roseetje komt straks wel ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. this post made my heart sing for Spring....love the yellow and green and we got 6 inches of fresh snow again.....please Spring come to Alaska!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....