zaterdag 10 maart 2012

Saturday....

Plaatjes via Pinterest

Zaterdag...

Zaterdagen zijn fijn!!
Hoe is jullie zaterdag tot nu toe?
Bij mij in 't teken van ons feestje vanavond...
...Boodschappen doen
...Huis half verbouwen (waar laten we al die 
mensen?) en opleuken
...Bloemen in vaasjes zetten
...Outfit uitzoeken
...Hapjes maken
...Beetje bloggen
...Beetje aan m'n fotoboek werken (Z-Afrika 
vakantie en op dit moment werkt het verslavend)
...En nu sta ik voor het immense dilemma;
welke kleur lak ik m'n nagels?
:-)

Jullie zien 't al: 'k Heb niks te klagen!

Wens jullie ook een echte 
zaterdag-zaterdag!   

7 opmerkingen:

  1. Veel plezier met je feestje!
    Hier was het een lomo-lazy saturday, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne zaterdag met een feestje tot besluit! Hier stond de dag in het teken van klussen...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zaterdagen zijn zeker fijn, ik heb af & toe ook weekenddienst dus een vrij weekend is voor mij dan xtra speciaal:))

    Geniet ervan en van je feestje!! Kleur nagellak?? lekker opvallend kleurtje zou ik zo zeggen...ligt natuurlijk ook een beetje aan je outfit..

    Groetjes, Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, weekend. ik heb weer de nodige calorieen binnen gekregen vanwege high tea van schoonzusje die 40 is geworden. Erg lekker :-)) Morgen weer beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren (zaterdag dus) aan mijn trouwalbum gewerkt en naar Leiden geweest (see my piccies!!), was erg de moeite. Schitterend weer, love it.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke plaatjes!! Wij hebben geklust :)) Heeel nuttig toch! En dochter-lief had een turnwedstrijd en dat betekende op zaterdagmorgen de wekker op 07:15 uur.. pfffftt. Maar goed, toch ook voor het goeie doel! Toch is het weekend altijd heerlijk!! Lekker chippies enzo.. dit probeer (!!) ik namelijk door de weeks te vermijden ;) Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....