zaterdag 17 maart 2012

Tadaaa.... Give-Away-Time!!


Lente in de lucht,
Steeds weer nieuwe volgers,
Altijd blij met jullie reacties,
Bloggen is en blijft fun,
Kadootjes geven is altijd leuk
(en krijgen ook),
Fröbelen is fijn,
Kortom....

Tijd voorrrrrr een heuse
GIVE - AWAY!!


Inhoud:
- 5 Kadozakjes
- 10 mini-kuikentjes
- Selfmade vogeltje van vilt
- vier stempeltjes
- 3 kleuren inkt
- bloemetjesknoopjes
- roosjes 
- kaartje + theepotknijper


Laat gezellig een berichtje achter, 
deel het als je er zin in hebt op je blog, 
kom ons gezellig volgen 
als je dat nog niet doet (maar voel je heus niet
verplicht)!
ALLE volgers mogen meedoen he, ook de anonieme
volgers en onze vrienden en familie die regelmatig
gezellig langs komen. Via mail kun je je ook aanmelden!

Volgende week zaterdag zullen we de
winnaar bekend maken!
:-)

Enneuh...We zijn blij met jullie!!!

Fijn Weekend!

30 opmerkingen:

  1. Super Leuke Give Away ♥
    Graag doe ik mee :)
    Zal een link plaatsen in mijn menu....

    Mooi Weekend Gewenst....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze give-away past helemaal bij het zonnetje! Doe ook graag mee natuurlijk! :P
    Heel fijn weekend voor jullie allebei! groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, lenteachtiger kan haast niet :)
    Ik doe graag mee hoor!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zo'n give-away!! Daar zou ik helemaal happy van worden :-) Erg leuk om jullie blog steeds te volgen! Vind het altijd leuk om jullie freubeltjes en ideetjes te zien en hoe gezellig jullie je huisje maken! Ik geniet er ook van dat ik nu eindelijk het huisje naar m'n zin heb en laat me graag inspireren tot leuke maak-je-huis-gezellig-dingen! Blijf zo doorgaan! Dikke kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh gezellig weer. Ik waag graag een kansje en als je zin hebt... ik heb ook een give away lopen, doe je mee?
    Ik volg je wel, super leuk trouwens en een linkje zet ik graag voor je, hoe meer bloggers hoe meer fun!
    Liefs Manon
    p.s. op mijn blog onder het robot plaatje kun je zien hoe je je woordverificatie kan uitzetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig pakketje! Zeker lekker een lentegevoel! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik voel de lente! Count me in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het allemaal leuk !!! achhh die kuikentjes zijn zo lieffff...ik doe graag mee...liefs fijn weekend......xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo'n give away, ben benieuw. Ben sinds een tijdje een trouwe volger van jullie blog. Wordt helemaal blij van alle vrolijke kleurtjes in jullie huizen. Krijg altijd weer inspiratie om lekker creatief aan de slag te gaan. ale die mooie theekopjes en schoteltjes hebben inspiratie gegeven voor een schilderij.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind jullie blog zo gezellig om op te neuzen en zo is ook jullie Give Away, allemaal van die leuke hèbbedingen!
    Dus ja ik wil heel graag een kansje wagen en maak daarvoor een link op mijn blog.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ik ben blij met jullie en het gezellige blog. Vanuit mijn bedje, waar ik al een paar we ken in lig, volg ik jullie. Kijk dan naar de ideetjes en naar de schatten die er gekocht worden.
    Ga vooral zo door hihihihi dit zijn de woorden van een BNer.
    Mag ik mee doen met de Give Away? Dan graag!

    Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke Give Away. Ik wil graag meedoen. Ben zelf vorige week naar de kringloop geweest. Heerlijk, kwam alleen thuis met een klein oud Droste blikje.
    Ik was helemaal blij!!!
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik ben deze week weer bij Kringloop geweest (wekelijks uitje, hij zit bij mij om de hoek auau gevaarlijk voor mijn portemonee)wat een heerlijke winkel he. Ik wil eigenlijk ook wel een gokje wagen op je give-away, ben weg van die bloemen knoopjes... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jahhh ik ga ook een kansje wagen hoor :-) ziet er gezellig uit, daar kunnen we het voorjaar wel mee inluiden.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat ziet het er schattig uit !! en een gokje wagen is altijd fun.. fijn weekend nog !!

    groetjes natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja het is heerlijk om de lente te voelen! wat een idee om dit te vieren met zo'n leuke giveaway! Oh, en misschien heb ik wel lente geluk!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kwam via via jouw blog tegen en ga je volgen. Ik vind het leuk om mee te doen aan je give away en zet natuurlijk een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar wil ik wel aan meedoen! Tja volgers zijn altijd leuk, daar ben ik het 100 procent met jullie eens.
    Ik heb ook een linkje op mijn blog geplaatst.
    Veel succes met jullie give away!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke give away, helemaal super!!! Ik doe graag mee ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke Give Away, ik wil ook graag meedoen! :)
    Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor jullie leuke blog! Op zoek naar creatieve ideeën om te maken met serviesgoed kwam ik bij jullie uit! Naast het maken van Etageres had ik nog wat nieuwe ideeën nodig om te maken met servies, en dat vond ik bij jullie! Ook bedankt voor jullie mooie kijk op de kringloopwinkel, en ik ding graag mee naar jullie Give-away..!
    Groeten, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met dit mooie lenteweer ben ik volledig in de mood voor zo'n toffe give -away ! Ik doe heel graag mee !!
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zal ik ook maar eens mee doen dan.. ik vind 't eigenlijk een beetje eng.. stom hè.. 'k weet ook niet waarom..
    Maar ja.. we zien wel wat er van komt!!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig leuke give away! Ik doe heel graag mee! Groetjes Christel

    p.s. Het is niet mogelijk om op jullie berichten te reageren, als je niet ergens aangemeld bent. Misschien kunnen jullie hier eens naar kijken!?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik wil graag op de valreep nog mee doen met deze leuke give away groeten Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke, vrolijke give away. Ik doe graag mee!
    Groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Joehoe, wat leuk!! Weer heb ik allerlei posts van jullie gemist en nu, nét op tijd, lopen ze binnen in mijn reader. Snap er nix van. Maar toch leuk dat ik nog mee kan doen met de give-away!!
    GENIET in Barcelona!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....