vrijdag 16 maart 2012

This Week....

Al even niet geblogd...
En 't was juist een week, zoals
ik er best nog meer zou wensen...
...Of toch niet, want waardeer
ik het dan nog ZO?!


Begin van de week bracht de postbode een
verrassingspakketje met heel veel moois! 
Gewonnen bij Lynda en gekregen van
Leuke Lintjes!! ZO leuk!! De kadozakjes van
Studio Ditte stonden al een tijdje op ons
lijstje! De lintjes, de stickers, helemaal top!
Kijk vooral even in the shop en op de blog!


Deze week was de week van LENTE in de LUCHT!
Groentinten in huis, maar vooral groen op m'n 
nagels en m'n nieuwe groene broek!!


En zeker niet onbelangrijk;
deze week behaalde ik de leeftijd van 
30 jaar! :-) 
Vorig weekend met een ontzettend gezellig
feestje gevierd en ontzettend verwend
met de leukste kado's! 
Hier boven zelfgemaakte kaartjes van m'n
zusjes en Chrissie en een heeellll leuk
boekje met foto's en teksten van onze blog
(uiteraard ook van Chrissie)! Zo leuk!
Van m'n zusjes het boek van Dottie Angel
gekregen....ik raak er niet in uitgekeken!


Nog een paar van die hele fijne kado's :-)


En....als klap op de vuurpijl werd ik
dinsdagavond verrast met een 
chocoladefestijn met vriendinnen!
Het was super gezellig, meiden bedankt!!
Genoten van veelll zoetigheid en 
veel lol gehad om de chocoladefontein
die half ontplofte :-)

Chrissie en ik lopen al tijden te 
prakkezeren wat we toch eens voor 
Give-Away zouden kunnen weggeven.
Nou, lieve volgers, hou ons in de gaten, 
want we zijn er bijna uit en het wordt 
leutig! 
;-)

Fijne dag!

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd nog hoor! wat een vrolijke boel weer bij jou!
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte meis. En fijn dat je zo genoten hebt!!! Goed weekend. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd.
    Elke keer dacht ik. Laat ik nu eens een berichtje achterlaten. Dus bij deze m'n eerste berichtje. Jullie staan bij m'n favorieten. Als de computer gestart word dan ga ik even kijken of er weer wat nieuws is en of ik weer inspiratie op kan doen. Wat hebben jullie een leuk blog. Om blij van te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn weekend!!!!! LENTE LENTE LENTE!!!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOVELYYYY pictures!!:D

      Happy weekend to you!
      Hugs:)

      Verwijderen
  5. Nog van harte met de mijlpaal!
    En fijn weekend alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te lezen, heb je een leuke verjaardag gehad!! Wat leuk die chocolade-party! Dat doet me denken aan de gezellige high-tea die we weleens met elkaar hadden georganiseerd. Zouden we eigenlijk weer eens moeten doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteeeeerd :-) Wat een heerlijke kadootjes heb je gekregen zeg en wat is dat boek van Dottie leuuuk hè. Ik vind het ook helemaal geweldig.

    Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je goed bedacht!! Leuk al die kaarten en de mooie giveaway die je hebt gekregen. Het chocoladefestijn met je vriendinnen klinkt super gezellig.

    Een fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag...en wat een leuke kadootjes! Ik ken de blog van leuke lintjes ook erg leuke inpakspulletjes;)
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Zo te lezen ben je goed verwend...
    Enne, leuke lintjes is mijn favoriet, zeker de moeite waard!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog gefeliciteerd met je fijne leeftijd! En wat een verwennerij. GENIET!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog gefeliciteerd en wat ben je lekker verwend! De collage is helemaal super, ik vind dat altijd ook enorm leuk om te maken. En ene groene broek,leuk! Wil ik ook!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé Heidi! Nog van ♥-e met je verjaardag!!! En ik zie&lees dat je ook het boek hebt gekregen van Dottie Angel!!! Ik heb 'm ook gehad!! Van Jolanda!! 't Is echt een TE gek boek hè!! Echt een MUST-have!! Geniet maar lekker na van je verjaardag.. met AL je kadootjes!! Doe ik ook :)) Lieve groet, Herma
    En ook de groetjes voor Chrissie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke kadootjes heb je gekregen én gewonnen; geniet ervan.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....