zaterdag 24 maart 2012

Weekend...


Ladies, wat heerrrrrlijk he, dit weer!!
Vandaag een echte 'rommeldag', lekker
van alles en nog wat gedaan...

...Zoals hierboven te zien, een collage
gemaakt op de deur van al m'n verjaardags-
kaartjes :-)


Ondertussen heb ik 'stelletjes' klaargelegd,
zodat ik hopelijk eens een keer NIET
te veel kleding mee neem!

Yep, we vertrekken bijna naar Barca!!!!


Oe, wat heb ik er veel zin in!!!

Voordat we vertrekken maken we de winnaar
bekend van onze GIVE-AWAY!!

Meedoen kan nog... maar wel snel!!
:-)

Fijne avond!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke setjes liggen er klaar! Ik wens jullie veel plezier in Barcelona!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh je gaat helemaal de blits maken in Barcelona, dat zie ik al:-) Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat helemaal goed komen in Barca!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier... geniet ervan! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier in Barcelona!
    Ga er lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....