maandag 2 april 2012

Barcelona # 1


....Wat een mooie stad!!
Veel te zien, fijne sfeer, 
heerrrrrlijk weer, veel cultuur,
eindeloos veel winkels...
Wij hebben ons perfectos vermaakt!


Ongegeneerd de toerist uithangen,
no problemo!


Werkelijk ALLE gevels zijn fotogeniek
in deze stad...
Veelll in mooie pasteltinten,
schitterend!


Echt vakantie; zitten op een plaza,
het liefst gewoon op de trappen van de
kathedraal (met een ijsje) en maar 
mensen kijken...


Eén van m'n favoriete foto's...


Zonlicht aan 't eind van de middag
zorgt voor schitterend licht, I looove!


Shoppen...oelala, shoppen in van die
schitterende oude panden maakt winkelen
NOG leuker! 


Van dit soort shoppen worden wij ook
blij, al die kleuren!! 


Uiteraard staat één van de belangrijkste
hotspots volledig in de steigers...
Op de één of ander manier hebben wij
dat allltijd... of staan die dingen
gewoon voortdurend in de steigers?

Er komt meer, want we hebben
veelll foto's!
(Uiteraard...)

Van 't weekend van slippertjes helaas
weer naar laarsjes en van vestje
naar winterjas (ook al had ik die in
gedachten al heeelll ver opgeruimd).
Ach, hopelijk nog veel moois in 
't vooruitzicht!!

Fijne Avond!

10 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie foto's. Jullie hebben het duidelijk naar jullie zin gehad. Ik ben er ooit ook eens geweest, maar dat probeer ik te vergeten. Nee klinkt heel flauw, maar we hadden een hele andere vakantie gepland waar we heeeeeel erg naar uitkeken en dat ging toen niet door. Anyways, ik dwaal af.....benieuwd naar jullie andere fotootjes. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola! Ah, Barcelona. Jullie foto's en het verhaaltje erbij doen mij weer verlangen naar deze heeeeeeeeeerlijke stad. Aan zee, niet te vergeten. En die beroemde kerk staat volgens mij al 1001 jaar in de steigers, vermoed dat de kerk eromheen gebouwd gaat worden.
    Back to ons koude kikkerlandje, maar met de foto's ben je zo weer terug toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, ben benieuwd naar de rest ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's.. allemaal eigenlijk!! 'k Zou er ook best eens heen willen, geloof ik!! Heerlijk dat jullie zo genoten hebben!! Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto,s dat jullie je vermaakt hebben is wel te zien heerlijk tja even tegen valler toen je thuis kwam weer is wat minder hier hahaha fijne paasdagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, dus jullie zijn naar Barcelona geweest! Ook een prachtige stad; lekker zonnige foto's. Die laatste foto met bloesem en de Kathedraal vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Las net een berichtje op een ander blog over Berlijn en kreeg toen al zin in een weekendje weg, maar eerlijk gezegd staat Barcelona nog hoger op mijn lijstje. Waaah, wat ziet het er allemaal leuk uit, mooie foto's!!! Ik wil ooooook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa mooie stad he?! Prachtige foto's hebben jullie gemaakt, vooral die laatste is mooi! Hihi , de Sagrada Familia is nog nooit af geweest, vandaar dat het nog steeds in de steigers staat...jammer he?! Misschien ergens in 2027 nog eens heen gaan... http://nl.wikipedia.org/wiki/Sagrada_Fam%C3%ADlia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Leuk dat je ons laat meegenieten! De laatste foto is super met de bloesem op de voorgrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige stad en door je mooie foto's heb ik even mee kunnen genieten!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....