vrijdag 20 april 2012

DIY met servies en....


Tadaaaaa...mijn project(je)!
Helemaal geslaagd en een klusje
naar m'n hart; makkelijk èn snel!


Kandelaar, spuitverf, kopjes, lijm...


Leuk met waxinelichtjes, maar ook leuk (lijkt me)
met losse bloemetjes of mini-plantjes...


De kandelaar is van Mr. B. zijn oma geweest...
Hij keek lichtelijk verbaasd bij het zien wat ik er
mee uitgespookt had. 
Maar naar zijn eigen zeggen zag het er 
geeneens heel achterlijk uit ;-)
Kijk, dat zien we dan maar gewoon als een compliment!


Hihi, 'k ben er echt mee in mijn 
nopjes! 


Oh ja, 'k vond de spuitverf in een Action-
achtige winkel voor maar 2 euro!!


En zo ziet het er 's avonds uit...

Dames, het weekend is begonnen!
Heeeerlijk!!!

Geniet!


22 opmerkingen:

  1. hoe grappig is je kandelaar geworden en leuk van kleur.... ik zie dit wel zitten in delfstblauwe/blauwe kopjes... enn beeetje in 1 kleur. fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is meer dan leuk!! Wat een mooi idee, kom maar op met de avond, dit is echt gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk. ziet er echt super uit.. en simpel en snel, daar hou ik van..
    geniet van je avond met je gerestylde kandelaar ♥

    groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Dat ziet er niet eens heel achterlijk uit, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ziet er niet eens heel achterlijk uit :-))) Heel grappig. Ik vind het kleurtje helemaal te gek natuurlijk en de kopjes, yummie vooral die groen met witte. Geniet er lekker van en van het weekend, veel regen geloof ik dus lekker bakkie thee en die kaarsjes aan, hoe gezellie :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker niet achterlijk. Leuke combinatie kopjes en kleur kandelaar. Fijn weekend!! Wij zitten wel in hetzelfde denkpatroon zeg, gezien je laatste berichtjes. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat apart, nog nergens gezien! Haha, moest lachen om de opmerking van je man :-)
    Maar hoe dan ook.. de kandelaar is erg leuk!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je kandelaar er ontzettend leuk uit! Wat je allemaal niet met je kringloop vondsten kunt doen!

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kind ik vind het zooo vreselijk leuk, ga ik ook doen! Ík ga snel op zoek naar zo'n 5-armig ding, want dat vind ik denk ik leuker dan bij mijn 3-armige! En dan kom ik binnenkort je spuitbus lenen, en dan ga ik het NIET in mijn gang spuiten, haha! Owww ik heb ook zo'n zin om zo'n niet-eens-zo'n-heel-achterlijk-ding te maken, haha! Koessie Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!!! En dat compliment..hahaha zo typisch. Complimenten meid, SUPER idee en het ziet er met de lichtjes erg mooi uit! Fijn weekend, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mega giga leuk.
    Ga hem pinnen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een goed idee, het ziet er geweldig uit!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig!!! Wat een leuk idee, dit zal zeker veel navolging krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee en bij avond ziet het er ook zo prachtig uit! Toch fijn dat het thuisfront je project heeft goedgekeurd ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee, ik zoek al een poosje naar ideetjes met servies want ik heb "bergen"!! met losse kopjes en schoteltjes in een doos. Waar tot nu niets mee gebeurd. Wie weet?
    Fijne zondag nog,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet heel achterlijk? Te leuk zal tie bedoelen!!! Fijne week meiden. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. *proest*...."niet achterlijk"....lekker ding ;)!

    Hoe verzin je het! LEUK!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. soooooo, wauw, wat een origineel idee!!!! superleuk effect!! ik ben geïnspireerd....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vraagje: Watvoor lijm heb je gebruikt? Ik probeer het met Pattex, maar als je een beetje je best doet trek je het zo weer los.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....