vrijdag 27 april 2012

Genieten!!

Oei... wat heerlijk op vrijdag vrij!!

Geshopt en allerlei dingen gekocht die ik NIET
nodig had... ;-)
Zoals.... een schattig wit rokje met een plisé rose baan,
een wit met licht blauwe riem en een grijze sjaal met
zilver-kleurige stipjes...



Vervolgens roze macarons gebakken, sommige bovenkantjes
zijn wel gescheurd... maar de smaak is er niet minder om!


Verder nog wat gefrutseld met masking-tape en uit een stuk witte klei ´labels´ gesneden, leuk om aan een cadeautje te hangen!


Nu maar iets in huis gaan doen...
ik zag net een spinnenweb in de gang!! Oeps...

8 opmerkingen:

  1. Een leuke dag zo te lezen/zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar lekker!! Van al je leuke dingen.. en wat gaaf dat je zelf macarons hebt gemaakt!! Smullen!!!!! :)) Nog even met de franse slag door je huis.. zou ik zeggen en dan.. een heel fijn weekend hoop ik voor je!! voor jullie!! 't Wordt lekker weer hoor ik net!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. One yummy post after the other....Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk dat je het andersom doet! ik doe eerst het huishouden en dan blijft er geen tijd over voor leuke dingen, want een spinnenweb is het minste bij mij... haha TOP gedaan hoor, ik ga het ook maar omdraaien... eerst leuke dingen doen. fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mjam, die macarons zien er wel heel lekker uit! En in de winkel zijn ze ook altijd gebroken, toch?
    Haha, zelfde tape als ik besteld, By Kris zeker :-) Te leuk he met die bloemetjes!
    Groetjes Craolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is toch gewoon volop genieten, ik ben ook van 'andersom' haha. Heel vaak als ik een paar plaatjes schiet voor een blogje, moet ik eerst nog even stof wegvegen, ziet er zo lullig uit op de foto :-))) Wat leuk dat je macarons hebt gebakken, mooi kleurtje ook. Geniet van de rest van je weekend.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oww wat een leuk rokje, vreuselijk leuk! En wat heb je leuke tape en wat zien die macarons er heurlijk uit :)! Nicenice! Koes Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal gezellig en genieten. Moet kunnen! Fijne dagen... Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....