dinsdag 24 april 2012

Home Sweet Home...


De hal heeft nog nooit ons blogje 'gehaald'...
Vandaag dus een kijkje daar, waar je in 
'real life' over de drempel stapt!

Welkom!!


Op de kapstok staat sinds kort een vintage
Polaroid te pronken!! Gevonden bij de Kringloop...
Euhm... alles op de kapstok is 'Kringloop' :-)
Behalve de bus! Deze is al stokoud en heb ik van
mijn oma gekregen! Mooi he?!


M'n hal is niet groot maar moet toch een groot 
deel van mijn verzameling tassen, sjaals en 
schoenen bergen...


Uiteraard is de plu-bak ook uit de 
Kringloop, evenals de mand voor de sjaals!
Het krukje komt van de Rommelmarkt,
bij een crea-bea-kraam!


M'n Black and White Wall :-)
Ik houou van die oude, gezellige plaatjes!


Doorkijkje naar de keuken!


Door de tijd heen haal ik dingetjes weg
en hang ik weer nieuwe vondsten op...


Dit oude blik bergt 't één en ander 
aan ballerina's :-)
In de oude koffer zitten tassen die seizoens-
gebonden zijn.

Nou, dat was m'n hal,
kom gerust verder voor een kopje thee...

Ondertussen ga ik maar eens even 
m'n slaapkamer soppen :-)


20 opmerkingen:

  1. Leuheuk! Dat koppie aan de muur boven de kapstok...LIKE!! Een en al gezelligheid wat ik zie hoor. Fijne dag en sop ze. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super gezellig uit bij jou in de hal.
    Hier bij ons thuis is ook heel veel bij de Kringloop vandaan, lang leve de Kringloopwinkel!
    In de schuur staat een grote omruildoos, zo wissel ik ook af en toe de spulletjes om.
    De oude blikken zijn prachtig!

    Fijne dag!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke binnekomer, super gezellig en dat doorkijkje naar de keuken .... wat een TOF plaatje, ik hou ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk leuk leuk, de muur met zwart wit foto's hou ik in gedachten....denk dat ik zoiets ooit ook eens ga maken....te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahahha denk dat ik maar eens bij jou kom kringlopen zie prachtige dingen voorbij komen .....en die blik van je oma wat is die mooi zeg prachtigggggg leuk dat we even een kijkje hebben mogen nemen in je hal een leuke binnenkomer ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige binnenkomer! Waar zouden we zijn zonder de kringloop ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om even in de hal te mogen kijken! Mijn hal heeft pas ook op de blog gestaan ;)

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het toch altijd gezellig bij jou, ik zou mijn ogen uitkijken in real life :-) De hal is super, leuk al die vintage spullen, ik word er blij van! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige hal, wow. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk binnen kijken, fijn dat jullie ons dat ook gunnen!
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een gezellige entree van jouw huis! Een stoeltje erbij en je kan er lekker met je haakwerkje en een kopje koffie gaan zitten. Mijn hal haalt echt nooit mijn blog....die ligt volg met tassen en jassen van pubers, gymspullen, hondenriem, paraplu's....heb je er al een beeld bij?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superlovely thing!!!!
    Love that Polaroid!:)
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. in love with de plubak...
    en eigenlijk alles:)
    Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal verkocht ben ik, aan jullie blog:) ik volg. heb hem al lekker doorgespit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw!! Wat een super-gezellige hal :)) Hier word ik ook wel blij van hoor! Het vrouwtje boven je plank viel me op!! Mooi!! En de zwart-wit foto's.. ook leuk!! En die foto dat je naar de keuken kijkt.. is ook heeel leuk!!
    Kortom, errug leuke en gezellige post!! en binnenkomer!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Excuseer me terwijl ik even over je paraplubak heen kwijl ;-) Wat een SUPER bak zeg, whoah!!!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, zie net je blog , erg leuk.Ben zelf ook grote fan van vintage en kringlopen.Ik heb even een heel andere vraag.Kun je mij vertellen hoe je zo een foto collage maakt.Ben zo lang aan t proberen maar t lukt mij maar niet.Alvast bedankt, groetjes en goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I adore every inch of this space.....such eye candy...I'm going back for another look!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is just super cute, love the retro wibe :)

    Have a lovely Thursday night!
    Signe

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een fijne en gezellige hal! Heel inspirerend! Ben toch wel beetje jaloers op die mooie kringloopvondsten, het lukt mij maar niet om tegen zulke leuke schatten aan te lopen... Maar we houden vol!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....